Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 maja 2013, 19:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Obrazek
CAM00058 by szyszek93, on Flickr

Marka: Citroen
Model: Jumper L4H3
Silnik: 3.0 HDI
Rok produkcji: 2010
Przebieg: 62 3xx tyś.
Wyposażenie:
* Wspomaganie
* ABS
* El. szyby, el. lusterka
* Immobilizer
* Poduszka powietrzna
* Radioodtwarzacz CD/MP3
* CB Radio
* Podłokietnik

Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: Blaszak
Obsługiwane kierunki: Wokół komina, codziennie robię 100km.

Obrazek
CAM00052 by szyszek93, on Flickr
Obrazek
DSC_0453 by szyszek93, on Flickr


Więc tak, dzisiaj mija równy miesiąc jak się przyjąłem do firmy. Co do schematu pracy to wygląda on tak, że jadę na 3:30 do firmy, tam przygotowanie i załadunek towaru. O godz. 6 wyjazd z firmy. Na początku mam dwa sklepy, reszta to handel na wioskach z auta. Około godz. 10:30-11 wracam na firmę. Tam rozładunek pustych skrzynek, rozliczenie się, sprzątanie auta i do domu, w którym jestem o 12. :wink:
Praca bardzo lekka, spokojna i przyjemna, od poniedziałku do soboty. Auto w miarę nowe, więc dobrze się jeździ. Jak na pracę dla osoby, która studiuje zaocznie jest okey i w kwestii finansowej i w kwestii wolnego czasu. :wink:

P.S.
Mam pytanie, wiecie może jak dostać się do panelu pokręteł od ustawiania mocy nadmuchu i temp? Chodzi mi o to, jak ściągnąć ten panel, żeby dostać się do "pleców" tych pokręteł.


Post Wysłano: 16 maja 2013, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 16:26
Posty: 28
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: Kraków

Fajna praca, od października mam zamiar rozpocząć studia zaoczne i mam nadzieję, że uda się znaleźć coś podobnego. :) Dobrze, że samochód w miarę nowy i sprawny, bo na piekarniach różnie z tym bywa.

_________________
Renault Magnum AE 420ti
Mercedes-Benz NG 1625


Post Wysłano: 17 maja 2013, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 kwie 2011, 15:27
Posty: 56
GG: 0
Samochód: Scania

Bardzo fajny boxerek. Czas pracy tez fajnie ulozony, fakt wstac o 3.30 troche ciezko ale jak sie ma na 12 byc w domu to sie oplaca. Ciezko taka robote podlapac?


Post Wysłano: 17 maja 2013, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 wrz 2011, 19:58
Posty: 20
GG: 3218146
Samochód: Ducato
Lokalizacja: Limanowa

Cytuj:
P.S.
Mam pytanie, wiecie może jak dostać się do panelu pokręteł od ustawiania mocy nadmuchu i temp? Chodzi mi o to, jak ściągnąć ten panel, żeby dostać się do "pleców" tych pokręteł.
Spaliły ci się żarówki?? musisz ściągnąć górną cześć odkręcić tam wszystkie śruby panel na na którym są przyciski mnin on zamykania, aby ten panel odkręcić musisz ściągnąć schowek dolny aby odkręcić panel jedna śruba jest po podkładką popielniczki. Następnie jak ściągniesz tą listwę z przyciskami to masz 4 śruby i jesteś już w domu. Nie taki diabeł straszny jak go malują ale trochę bawienia jest.

_________________
Ducato 2,3 MJ 120 L2H2 Biała strzała.


Post Wysłano: 21 maja 2013, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Nie nie, żarówki wszystkie świecą. Nie działał mi nadmuch, tzn. działał jak przytrzymało się te pokrętło (te od wybierania zakresu mocy). Pewnego razu pokrętło od wybierania temperatury wcisnęło mi się lekko do środka i teraz wgl. nie działa nadmuch. Zauważyłem też, że wtyczka od pokrętła z wyborem mocy nadmuchu (ta wtyczka za tymi plastikami) jest luźna, tzn. wgl. ona nie "siedzi" w tym pokrętle. Dlatego chciałem rozebrać jakoś ten plastik i zobaczyć co tam się stało, od środka.

W aucie się strasznie kurzy, dlatego przewiduję, że na początku nadmuch nie działał z zakurzenia jakiś przewodów.


Post Wysłano: 21 maja 2013, 22:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Szaczki jak Ci się kurzy to koniecznie wyczyść filtr kabinowy. Otwierasz schowek na documenty odkrecasz ta listwę co powoduje zatrzymanie schowka w "górze" i ci się kładzie wszystko na podłodze potem odkrecasz ten fartuch tam i będziesz widział obudowę filtra,odkrecasz obudowę i jest dziura,wkładasz łapska i szukasz rencom filtra. Jak skręcić to juz będziesz wiedzial ;) jak masz pod radiem (albo nad) taka półkę to nawet ręką sięgniesz od tyłu w te kostki nawiewu ,musisz tylko wyciągnąć radio i półkę ;)
Przyjedź do mnie to Ci zrobię ;d

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Post Wysłano: 22 maja 2013, 0:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Szefa masz hojnego jak zakupił 3 kilowy motor na takie kołowanie :wink:

Masz klimke ? Oglądałem takie auto na placu komorniczym i jej nie miał.

Na forum wymierają prawofotelowce :mrgreen:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 maja 2013, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2008, 15:56
Posty: 189
GG: 11914484

Cytuj:
Szaczki jak Ci się kurzy to koniecznie wyczyść filtr kabinowy. Otwierasz schowek na documenty odkrecasz ta listwę co powoduje zatrzymanie schowka w "górze" i ci się kładzie wszystko na podłodze potem odkrecasz ten fartuch tam i będziesz widział obudowę filtra,odkrecasz obudowę i jest dziura,wkładasz łapska i szukasz rencom filtra. Jak skręcić to juz będziesz wiedzial ;) jak masz pod radiem (albo nad) taka półkę to nawet ręką sięgniesz od tyłu w te kostki nawiewu ,musisz tylko wyciągnąć radio i półkę ;)
Przyjedź do mnie to Ci zrobię ;d
Wlasnie za to kocham Sprintera, ten kto robil przeglad w W906 wie o czym mowie. Chodzi mi o filtr kabinowy :)


Post Wysłano: 01 sie 2013, 20:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Awansik :mrgreen:

Obrazek


Post Wysłano: 01 sie 2013, 20:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

O kurde widze, że kabina w globie nawet. :mrgreen:

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 01 sie 2013, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
Awansik :mrgreen:

Obrazek
Piękna sprawa i to z Jumpera na ...................................... Boxera :lol:
Na firmie mamy takie tam rezerwowe cudo ze stajni Citroena, tylko że krótki, niski i przeszklony 2.0B i do niedawna LPG ale butla się skończyła i LPG wyjechało z cacuszka, na codzień kiepska sprawa ale od czasu do czasu fajnie się autkiem przejechac bo te starsze autka mają dusze :wink:


Post Wysłano: 22 sie 2013, 23:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
na codzień kiepska sprawa ale od czasu do czasu fajnie się autkiem przejechac bo te starsze autka mają dusze :wink:
Dokładnie tak, czuć klimat w takim oldtajmerze :twisted:


Tak jak widać, na zdjęciu powyżej, przez ostatnie dni jeździłem takim autkiem (awaryjne autko w firmie), do czasu gdy nie przetarła się w nim miska olejowa i trza było kolejne auto odstawić do mechanika, więc dano mi do jazdy Boxera.

Wczoraj odebrałem swojego Jumperka, w którym wymienili mi koło zamachowe, zestaw sprzęgła i łożysko hydrauliczne :roll: :shock: Wszystko byłoby okej, gdyby nie to, że zje%$#li coś z pracą silnika, przez co silnik wariuje na postoju/wolnych obrotach... I najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu znowu trzeba będzie go odstawić.

Z racji tego, że teraz parkuje pod domem, miałem wczoraj okazje do porządnego wymycia paki i kabiny. Przy okazji zrobiłem ze szwagrem dmuchawę, co prawda działają tylko dwa parametry, ale zawsze to już coś, można klime załączyć :wink: Wypalił się silniczek od tego całego pokrętła, a że nie idzie dokupić tylko tego silniczka, to trza ten cały wewnętrzny osprzęt kupić, który kosztuje około 600zł :shock: Teraz mam pociągnięty pod kierownice taki mały pstryczek, którym to włączam dmuchawę.

Przebieg: 69 323tyś.
Obrazek
DSC_0462 by szyszek93, on Flickr

Obrazek
CAM00123 by szyszek93, on Flickr

Obrazek
CAM00119 by szyszek93, on Flickr


Post Wysłano: 23 sie 2013, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Ojj poprzedni kierowca niedbał o to autko, że przy tym przebiegu tak się sype... :(

Daj znać jak dojdziesz co z tym silnikiem na wolnych obrotach ? Może to już przepustnica fisuje ?


Pozdrawiam,


Post Wysłano: 23 sie 2013, 23:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2010, 16:14
Posty: 305
GG: 12497047
Samochód: SCANIA STREAMLINE

Kolego to falowanie na niskich obrotach to na 99% zawór podcisnieniowy który się znajduje centralnie na środku po otwarciu maski spróbuj zamienić wężyki a jak to nie pomoże to kup nowy i będzie po sprawie pasuje też od prawie każdego vw. Jak chcesz znać szczególy to pisz na PW.


Post Wysłano: 24 sie 2013, 13:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Wiesz Filip, specyfika pracy jaką wykonuje też daje w d...e.

Co do tych dziwnych obrotów, mechanik przypuszcza, że najprawdopodobniej bedzie to wina filtra cząsteczek. Dam znać jak zrobią.


Post Wysłano: 24 sie 2013, 17:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
filtra cząsteczek.
O ekologiach w małych autach przez ostatnie dwa dni wiem wszystko :lol: PP2000 dobry mechanior i ogarnie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 25 sie 2013, 0:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2008, 15:56
Posty: 189
GG: 11914484

Dziwne, u nas po 600 tys, sprzeglo, dwumasa, docisk, sloneczko, nic z tych rzeczy nie bylo drgniete nawet, skrzynia tak jak zamontowali w fabryce nie byla ruszona, no ale jak widac mozna... A co do pozostalych dupereli, to coraz bardziej sie przekonuje ze sprinter jest wart swej ceny :) Pozdrawiam!


Post Wysłano: 13 sty 2014, 20:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Siemka.

Co do tego świrowania na wolnych obrotach, przyczyną był czujnik EGR - wymienili i było ok, od kilku dni problem zaczyna powracać.

Przed chwilą wróciłem z serwisu, na którym naprawili mi brak kierunkowskazów z tyłu, wymienili wiązkę od ABSu, którego nie miałem i zarobili nowe kable dotyczące obrysówki. Do zdiagnozowania jest jeszcze czujnik turbo i końcówki na amortyzatorze.

Dzisiaj stuknęło mi na liczniku 80 000tyś.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: