Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Mam nastepujacy problem
W manie TGA 26.460 2003r 6x4:
https://plus.google.com/photos/10351699 ... 4948715955

Przy zmianie biegów w systemie polautomatyczym comfort Shift , polautomat nie podtrzymuje obrotów i nastepuje mocne szarpniecie gdyz bieg wchodzi w dane polozenie , dzieje sie to przy przejsciu z biegu lub polowki wyzszej na mniejasza , z biegu mniejszego na wyzszy jest ok
Druga sprawa ile wytrzymuje sprzeglo w aucie, na nowym przejechane jest 250 tys km , sprzeglo dosc twardo chodzi mechanik mowi ze trzeba muylsc o wyminie sprzegla i wysprzeglika

Ktos moze zna dobry serwis w woj warminsko mazurskim , podlaskim lub mazowieckim

pozdr.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Pytanie jest czy szrpniecie wystepuje rowniez przy zmianie owych biegow podczas uzwania pedalu sprzegla? Jak tak ...to problem ze sprzeglem ( czujnik wychylenia na aktywatorze sprzegla tez po drodze sprawdzic), jak nie to problem z samym zaworem comfort shift przy pompie pedalu sprzegla .
Nikt nie okresli dokladnie zywotnosci sprzegla , zalezy to przedewszystkim od przeznaczenia pojazdu jak i sposobu uzytkowania . W Twoim przypadku ,domniemam ze jezdzisz na krotkich odcinkach a nie na trasie , sprzeglo polegnie duzo wczesniej niz w pojazdag dlugodystansowych dla ktorych 250 tys to malo a u Ciebie to juz najwyzszy czas :). Diagnostyka komputerowa wyjasni sprawe .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Cytuj:
Pytanie jest czy szrpniecie wystepuje rowniez przy zmianie owych biegow podczas uzwania pedalu sprzegla? Jak tak ...to problem ze sprzeglem ( czujnik wychylenia na aktywatorze sprzegla tez po drodze sprawdzic), jak nie to problem z samym zaworem comfort shift przy pompie pedalu sprzegla .
Nikt nie okresli dokladnie zywotnosci sprzegla , zalezy to przedewszystkim od przeznaczenia pojazdu jak i sposobu uzytkowania . W Twoim przypadku ,domniemam ze jezdzisz na krotkich odcinkach a nie na trasie , sprzeglo polegnie duzo wczesniej niz w pojazdag dlugodystansowych dla ktorych 250 tys to malo a u Ciebie to juz najwyzszy czas :). Diagnostyka komputerowa wyjasni sprawe .

Szarpniecie wystepuje tylko w przelaczaniu biegów comforshift , pedalem sprzegla jest ok chociaz sprzeglo dosc ciezko sie wciska.
Jezdze po trasach od 50 do 250km i powrot ale zawsze wjezdzam do lasu a tam czasami tez trzeba pojezdzic zeby zebrac wszystkie drewno towar


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Ja jeżdżę na trasach 10 - 200km, i w żadnym samochodzie nie wymieniałem sprzęgła przed 600 tkm. A i to nie dla tego, że coś się działo, tylko prewencyjnie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Skoro ciezko cos wchodzi to i byc moze nie do konca cisnienie powietrza ma sile zeby wcisnac sprzeglo do konca . Sprawdz te opory ,byc moze ze aktywator sprzegla niedomaga . Czasami warto wlac do niego troche plynu ATF w celu smarowania.
Co do zywotnosci sprzegla w Twoich autach...pogratulowac profesjonalizmu kierowcy :) .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: