Cytuj:
tyle wikipedia, a ze strony volvo:
Cytuj:
The Volvo B12B is available with a choice of Volvo I-Shift, Volvo ZF 6S-1900. The automatic transmissions feature an integrated retarder. The propshaft universal joints are entirely lubrication-free. Buses with manual transmission can be equipped with the Volvo Compact Retarder - See more at:
http://www.volvobuses.com/bus/spain/es- ... HFduL.dpuf
Nie spojrzałem w papierach na rok produkcji tej sztuki,
ale była dość leciwa
(z boku pojawia się dość sporo śladów rdży)
Jednakże to żadna z tych co jest foto w Wikipedii.
O tym, że to jest pólautomat dowiedziałem się
od jeszcze innego Kierowcy.
Oczywiście miał trzy pedały , a nie dwa jak klasyczny automat.
Wajchę do biegów miał w stylu takim jak w Polonezie z oznaczonymi 7 biegami i guzikiem
(nie wiem do czego - na górze wajchy).
Wysokość pojazdu (zapamiętałem z tabliczki na szybie) 3,6 m.
Jedyne co się dowiedziałem, to że "jedynka" i "guzik"
jest odłączony.
Być może był po jakimś remoncie lub modernizacjach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cytuj:
Ostatnio zmieniony sob, 05.10.2013, 18:05 przez Lukassz, łącznie zmieniany 1 raz
jakieś enigmatyczno-PRLowskie zagadki...
Podobno PRL znów w modzie
na sukces !
Np. w Berlinie furorę robi
Muzeum DDR !
A cenniki w restauracji (obok) ,
która jest w stylu z lat ’70 – ’80
i tego typu żarciem są porównywalne do Hiltona.
No i coś z Warszawy.
Od kilku lat działają (nowopowstałe) piwne „speluny”
,
do których zapraszają szyldy z tekstem >>>
Nie pij w bramie !
Przyjdź na setę i galaretę lub piwo !
WSZYSTKO po cztery złote !
Niektóre czynne 24/7 .