Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 wrz 2014, 0:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Witam jak skasować luz na siodle jest tam śruba trzeba ją wykręcić czy wkręcić. Dodam że siodło to jost :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 24 wrz 2014, 8:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Żeby skasować luz na siodle śrubę trzeba wykręcić, wcześniej wiadomo kontrę poluzować. Regulacja działa tak do 3-4 cm gwintu wykręcając później już nie blokuję klina i można nawet całą wykręcić i nic się nie zmieni. Pozdrawiam


Post Wysłano: 24 wrz 2014, 8:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6330
Lokalizacja: Wrocław

tu jak zbudowane i jak działa siodło JOST: https://www.youtube.com/watch?v=daI_8ZjXlVs 16 minuta

z takich materiałów korzystam na KW

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 25 wrz 2014, 8:52
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3589
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Odkręcasz kontre i wyręcając kasujesz luz :wink:

Przed operacją idź w niedziele do kościola i daj dobrze na tace żeby śruby poszły, bo jak nie to palnik i 2 zgrzewki WD40 :mrgreen:

Jak nie pójdzie musisz grzać i to ostro
W sumie wpadnij na DOL-a to Ci ogarne, wprawe przy Twoim MAN-ie mam :wink:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 28 wrz 2014, 9:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Odkręcasz kontre i wyręcając kasujesz luz :wink:

Przed operacją idź w niedziele do kościola i daj dobrze na tace żeby śruby poszły, bo jak nie to palnik i 2 zgrzewki WD40 :mrgreen:

Jak nie pójdzie musisz grzać i to ostro
W sumie wpadnij na DOL-a to Ci ogarne, wprawe przy Twoim MAN-ie mam :wink:
Ani drgnie robota przeniesiona na sobote :mrgreen:

_________________
MAN


Post Wysłano: 28 wrz 2014, 10:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Seba jedź na regenerację siodła bo może regulacja już się skończyła


Post Wysłano: 29 wrz 2014, 18:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Tak jak już ktoś pisał, regulacja działa do max 5cm wykręcenia śruby. Potem tylko zestaw naprawczy.

Zobacz czy sprężyna wciągająca tą wajchę do rozpinania nie pękła lub nie wyskoczyła z zaczepu. Luz kasuje się poprzez wykręcenie śruby, która to pozwala sprężynie dalej wciągnąć wajchę do rozpinania, a która to z kolei połączona jest z klinem, który to z kolei rygluje zamek równocześnie go dopychając do sworznia królewskiego. Wdech...

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 29 wrz 2014, 23:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Jest jeszcze regulacja :)

_________________
MAN


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: