wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN "Golden Lion" http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=44148 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | EP09-028 [ 24 lut 2015, 21:44 ] |
Tytuł: | MAN "Golden Lion" |
Dobry, przekopałem pół forum, ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi na moje pytanie. Mianowicie: kiedy i gdzie ktoś ostatnio widział MAN-a "Golden Lion"? Dużo sie najeździłem takim (numer 45) i chcialbym zobaczyć czy widać je jeszcze u nas na szlakach. Ja osobiście ostatni raz widzialem "Złotego Lwa" koło 2011 roku na A2 po Strykowem. W linku rzeczony numer 45 (niestety już nie za "naszej: kadencji na tym wozie): http://forum.trucksfoto.pl/index.php?ac ... 0484;image |
Autor: | sebotrucker [ 25 lut 2015, 21:27 ] |
Tytuł: | Re: MAN "Golden Lion" |
kiedyś na allegro był golden lion ale to mega rzadkość jest |
Autor: | Atego [ 25 lut 2015, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN "Golden Lion" |
Czym wyróżniała się ta limitowana edycja? |
Autor: | EP09-028 [ 25 lut 2015, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: MAN "Golden Lion" |
Był telefon, jakiś dodatkowy panel z parametrami na pewno można tam było zobaczyć temperaturę na zewnatrz Niektóre elementy (w drzwiach i na desce roździelczej) były pokryte małymi złotymi lwami - coś takiego:http://www.lkw-infos.eu/archiv/speditio ... 905-03.jpg . To samo było na panelu przed kierowcą. A tak to nic więcej, elektryczny szyberdach itd. Na kierownicy było napisane "golden lion serial no. 45/50" |
Autor: | mateuszsl [ 25 lut 2015, 22:09 ] |
Tytuł: | Re: MAN "Golden Lion" |
Wyposażenie "Golden Liona" obejmowało m.in: Intarder, wskaźnik pracy turbiny (w prawej części zegarów), wspomniany wcześniej telefon, lodówkę dedykowaną do F2000, w miejsce "drewnopodobnych" oklein na zegarach były czarne z logiem "Golden Lion" pod obrotomierzem (to był silnik 460PS). "Komputer pokładowy" pojazdu był pomiędzy obrotomierzem a tachografem (jak tu -> http://lh5.ggpht.com/_zQD7wxpSDPY/SmYmW ... 211359.jpg), sterowanie tym komputerem było pod panelem ogrzewania na środku deski rozdzielczej. Z zewnątrz wyróżniał się lakierem, wyżej zamontowaną kabiną (dodatkowy zestaw spoilerów pomiędzy zderzak a atrapę), logiem "Golden Lion" na blendze p.słonecznej, naklejkami czarno-złotymi, czarnymi zbiornikami, złotymi felgami aluminiowymi "Speed Line" oraz przedłużeniami owiewek bocznych (coś jak w F2000 19-603 V10). Mam gdzieś w komputerze zdjęcia rozbitego F2000 Golden Liona oraz zdjęcie pod Operą w Wiedniu, gdzie był pokaz tych MAN'ów (z czego 3/4 pozostało w Austrii) - jak znajdę to wrzucę. |
Autor: | Wojtas [ 26 lut 2015, 2:53 ] |
Tytuł: | Re: MAN "Golden Lion" |
Cytuj: . Z zewnątrz wyróżniał się lakierem, wyżej zamontowaną kabiną .
Przez tą wyżej zamontowaną kabine tunel miał niższy?
|
Autor: | EP09-028 [ 26 lut 2015, 10:46 ] |
Tytuł: | Re: MAN "Golden Lion" |
Chyba nie, był dosyć wysoki. Jeżeli nawet niższy to niedużo w stosunku do zwykłego F2000. |
Autor: | MAN [ 26 lut 2015, 10:51 ] |
Tytuł: | Re: MAN "Golden Lion" |
On miał zawieszenie kabiny od silnika V10 dlatego kabina stała wyżej |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |