wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=44332
Strona 1 z 1

Autor:  cysio528 [ 31 mar 2015, 12:40 ]
Tytuł:  Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

Witam
Chciałbym się zorientować ile trzeba wydać na busa co najmniej 8 ep i 1.5 t ładowności na międzynarodówkę? Tylko nowe czy warto też się rozejrzeć za używanymi? Jakie modele będą najmniej awaryjne?
Z góry dziękuję za wszelką udzieloną pomoc:)

Autor:  Maksiu [ 31 mar 2015, 15:30 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

Weźcie tylko pod uwagę to że auto używane, przygotowane pod międzynarodówkę (wyposażone w kurnik) ma za sobą, w zdecydowanej większości, przeszłość w takim transporcie i nawet młode auto, świeżo po leasingu, może mieć za sobą nawet pól miliona kilometrów i nie polata tyle co nowe. Kwotę zaoszczędzoną przy zakupie, trzeba będzie wpompować w serwis w trakcie eksploatacji...z tego co zauważyłem każdy bierze nowe, koniec leasingu, sprzedaż i znów nowe... ale to Wasza decyzja. :)

Autor:  cysio528 [ 31 mar 2015, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

Właśnie jestem tego świadom i jeżeli używka to raczej nie przystosowana pod międzynarodówkę.
Budżet jeszcze nie określony ale jak to zwykle bywa najmniejszy możliwy. W grę wchodzi też pewnie leasing

Autor:  dies_nefastus [ 31 mar 2015, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

Bus 8epal i masa = max dwie tony? Powodzenia.

Autor:  cysio528 [ 01 kwie 2015, 2:19 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

To jaka jest realna do osiągnięcia ładowność?

Autor:  5eba [ 01 kwie 2015, 8:24 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

Cytuj:
To jaka jest realna do osiągnięcia ładowność?
800-1000kg??

Autor:  davo76 [ 01 kwie 2015, 9:35 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

Dzisiaj sie juz czepiaja legalnej ladownosci i to jest problem, bo kiedys mialem Daily'aka izoterme z winda 3,5 DMC to sie wozilo nawet 4 tony po miejscu a z 2 tonami to w Szwecji bylem nim. Jakiez bylo moje zdziwienie jak kiedys pojechalem pysty na wage i wybilo 3300 kg :lol: W dowodzie byla wpisana widocznie masa samej ramy, i na legalu to mialem 200 kg ladownosci minus ja czyli 105 kg :lol: :lol: :lol:
Ale to bylo nascie lat temu........taki offff :mrgreen:

Autor:  Cyryl [ 01 kwie 2015, 17:55 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

bardziej sensownie byłoby zatytułować ten temat:
"bus na 8 pustych europalet"

Autor:  Rossi [ 02 kwie 2015, 7:15 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

http://40ton.net/iveco-daily-przeladowa ... -na-wadze/

Cyryl, wystarczy żeby się przeładować.

Autor:  Detektyw [ 04 kwie 2015, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

Jeśli chodzi o nowe to Daily 35S17, izoterma 2,1m x 2,3m x 4,4m plus agregat, kurnik i webasto w kabinie waży z pełnym bakiem 3040kg.
Na takiej zwykłej plandece bez firanki na 8 palet to może z 900kg będziesz miał pod warunkiem, że kierowca będzie chudy patyk.

Czytałem, że Pony auto mają jakieś ultrahiperwciul lekkie zabudowy, które podobno mają nawet więcej niż 1000kg ładowności nawet z kurnikiem itp.

Nie widziałem, nie jeździłem jeszcze autem dostawczym, jakimkolwiek, które by miało chociażby 1500kg ładowności. Mówimy o wartości realnej a nie tych kocopołach, które są w dowodzie rejestracyjnym.

Autor:  CZOŁGI [ 10 kwie 2015, 19:16 ]
Tytuł:  Re: Bus na co najmniej 8 ep i ładowność 1.5t

Niestety w tytule mamy sprzeczne wymagania, no chyba, że zechcesz przerejestrować na 3,5 tony Volkswagena T4 :)

To może Cię zainteresować odnośnie wyboru auta: http://40ton.net/iveco-daily-35s17-jest ... narodowek/

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/