Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 maja 2015, 15:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 maja 2015, 14:53
Posty: 6
Samochód: man f2000

Witam, mam problem z polowkami, wymienile
m zawor pod pedalem nic nie pomoglo. Jest czasem zgrzytniecie sczegolnie na wstecznym i niskim polbiegu ale na wyzszych biegach na ogol przebija czasem zgrzytnie a czasem wejdzie i po chwili jazdy rozlaczy naped wtedy wysprzegle i wskoczy. Na calych biegach jest ok zadnego zgrzytania rozlaczania. Mechanik twierdzi ze synchronizatory ale jakos nie jestem pewny. Zawor na skrzyni biegow prEbija i podobno jest ok. Ja sie nie z :D nam prosze o pomac p.s przy odpalaniu przez moment slychac upuszczanie powietrza ze skrzyni ale podobno tak ma byc a potem raczej cicho juz nie slychac powietrza chyba ze halas silnika go zaglusza nie wiem czy to istotne


Post Wysłano: 12 maja 2015, 15:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jeśli połówki się przełączają gdy pedał od sprzęgła jest przy samej podłodze to wyreguluj zawór nad pedałem sprzęgła

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 12 maja 2015, 16:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 maja 2015, 14:53
Posty: 6
Samochód: man f2000

Jak zalozylem nowy zawor pod pedalem to blaszka ktora wciska kulke miala wglebienie wiec napawalem ja i zalozylem a potem podczas jazdy na postojach(wozilem piasek do klienta) regulowalem ta srube krzyzakowa raz w ta raz odwrotna strone i nie potrafilem zaradzic. Bedac u mechanika (robi glownie skrzynie) naprawial mi zf w ivecu wywrotce poprzednio, stwiwrdzil ze to nie to. Wszedl na skrzynie i ja w aucie przebijalem polowki i mowi ze zawor na skrzyni( na gorze, bo w zf bylo z tego co pamietam z bokj skrzyni od lewej strony a eaton na gorze ze jest ok i zawor przebija za kazdym razem. Pytalem go o ten zawor z kulka zeby on podregulowal ale twierdzi ze to nie to. Mysle ze sychronizatory by takze zgrzytaly na calych biegach jezeli by byly slabe


Post Wysłano: 13 maja 2015, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 maja 2015, 14:53
Posty: 6
Samochód: man f2000

Polowke przebije mniej wiecej po wcisnieciu 3/4 sprzegla takze nie przy samej podlodze a dodam ze czasem rozlacza naped po wjechaniu na dolek mostek i ponownie wysprzegle i naped wraca takze nie wiem czy to wazne...na calych niegach nic sie nie dzieje


Post Wysłano: 13 maja 2015, 20:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Może być synchronizator od połówek
Miałem kiedyś taką skrzynie z trzy razy naprawiana aż wałek pośredni wyszedł bokiem z skrzyni
Zamontowałem skrzynie ZF i był w końcu spokój z skrzynią

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 13 maja 2015, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 maja 2015, 14:53
Posty: 6
Samochód: man f2000

No to mnie nie pocieszyles kolego ale powiem tak autko ma 460koni i jak ma trzyoske radzi sobie na luzie i polbieg potorzebuje naprawde sporadycznie aczykolwiek problem bedzie trzeba ugrysc dzieki za i

nfo i pozdrawiam


Post Wysłano: 23 maja 2015, 8:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 maja 2015, 14:53
Posty: 6
Samochód: man f2000

Witam ponownie, usterka nie byla ruszana natomiast dzis pojawila taka rzecz mianowicie polowki zaczal przebijac przed wcisnieciem sprzegla czego wczesniej absolutnie nie bylo. Robi jak w nie zschronizowanej skrzyni, podbijam mu z polowki na caly ujmuje gaz i wskakuje zanim wysprzegle. Czasem zrobi to plynnie czasem nie. Czy moze wina lezy w galce albo zawor na skrzyni nie wiem sa co moze byc....


Post Wysłano: 23 maja 2015, 9:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zacięty zawór pod pedałem lub na skrzyni
Odkręć na skrzyni przewód 6 lub 8 nie pamiętam Jaka średnica. W każdym razie ten co daje zasilanie na zawór od połówek. Gdy wcisniesz pedał sprzęgła w tym momencie powinno się pojawić powietrze na tym przewodnie

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 25 maja 2015, 13:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 maja 2015, 14:53
Posty: 6
Samochód: man f2000

Wyjalem zawor pod pedalem sprzegla (ktory wczesniej wymienialem) i okazalo sie ze klamra ktora jyz wyciagalem i napawalem jest pekniets i ma nowe dolki. Caly czas dociskala zawor dlatwgo polowki zaczely chodzic bez sprzegla. Blad zrobilem zdejmujav i zakladajav te klamre. WyszaepyqLem ja do gory a poten wpychalem i porozginalem i zle skrecilem. Zamowilem w manie nowa klamre. Umowilem sie z.pneumatykiem zeby to wymienil i wyregulowal
Musi zdjac seger z boku walka i rozebrac to i wsunac z boku na walek. Twierdzi ze jezeli walek jest zapieczony i nie ruszy to bedzie problem i sie.nie podejmie...Wymienial juz ktos juz te klamre moze?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: