wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=44581
Strona 1 z 1

Autor:  robsonpsp [ 05 cze 2015, 22:29 ]
Tytuł:  Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce

Witam, mam problem zhamulcami na tylnym lewym kole, a mianowicie podczas jazdy koło samo hamuje. Po przekroczeniu na obrotomierzu 1200 obrotów silnika zacisk automatycznie zaczyna pracowac bez wciskania pedału hamulca. Jedyny błąd jaki mi sie wyswietla to w czasie jazdy wyskakuje komunikat " niebezpieczeństwo blokady kół" i po takim komunikacie gine światło stopu w lampach i hamulce staja sie strasznie czułe, lekie nacisniecie pedau i samochd staje demba.

Autor:  robsonpsp [ 09 cze 2015, 8:32 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce

Troche porozbierałem samochód i sprawa wygląda następująco, po przekroczeniu silnikiem 1200 obr/min na przewodzie wychodzącym z modulatora ABS pojawia sie samoczynie powietrze( modulator zespolony na dwa koła) tylko na lewym kole. Ma moze ktoś jakiś pomysł dlaczego tak sie dzieje i gdzie mozna sukać usterki?

Autor:  JG_K [ 09 cze 2015, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce

witam
Jakieś aktywne błędy ABS EBS w momencie występowania usterki.

Autor:  robsonpsp [ 19 cze 2015, 10:47 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce

Sprawa wyjaśniona choć troche to trwało, polski mechanik jak nie ma błędu w komputerze to już nie umie naprawić samochodu( kręci sie jak dziecko we mgle). Padł oring w modulatorze co powodowało podawanie powietrza na siłownik i dochamowywanie koła. Usterka po 4 tygodniach usunięta dodam że auto stało w jednym z pod warszawskich serwisów renault gdzie przez prawie 2 tygodnie nie mogli znaleźć usterki.

Autor:  MechanikSochaczew [ 21 cze 2015, 7:00 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum E-tech 440 głupiejące hamulce

Cytuj:
Sprawa wyjaśniona choć troche to trwało, polski mechanik jak nie ma błędu w komputerze to już nie umie naprawić samochodu( kręci sie jak dziecko we mgle). Padł oring w modulatorze co powodowało podawanie powietrza na siłownik i dochamowywanie koła. Usterka po 4 tygodniach usunięta dodam że auto stało w jednym z pod warszawskich serwisów renault gdzie przez prawie 2 tygodnie nie mogli znaleźć usterki.
Cytuj:
Sprawa wyjaśniona choć troche to trwało, polski mechanik jak nie ma błędu w komputerze to już nie umie naprawić samochodu( kręci sie jak dziecko we mgle). Padł oring w modulatorze co powodowało podawanie powietrza na siłownik i dochamowywanie koła. Usterka po 4 tygodniach usunięta dodam że auto stało w jednym z pod warszawskich serwisów renault gdzie przez prawie 2 tygodnie nie mogli znaleźć usterki.
Kiepskiej baletnicy, przeszkadza rąbek u spódnicy :)
Jak z zaciskiem jest ok, to w następnej kolejności wypada sprawdzić czy zawór puszcza szczatkowe ciśnienie na silownik.

Pewien serwis RVI nabil klientowi klime, nie odpalila. To wyciągnęli gaz i stwierdzili, że się nie da.... Wtyczka od sprężarki była rozlaczona.....

Zapraszam do nas, ze stolicy całkiem blisko.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/