gosciu narzeka ze mu zżera tylna lewa tarcze hamulcowa ( 3 lewe wymienione prawa ok dalej )
zaciski zmienione , siłowniki zmienione ,
wiem ze w tym aucie jest chyba żyroskop który odpowiada za przechył auta i moze ktos podczas wymiany sprzegła nie chca cy go przesunał i volvo mysly ze cały czas jest przechylone i hamuje samo ?? jest taka opcja jak do tego podejsc ?
Sprawdzić trzeba zegarami jakie ciśnienia z modulatorów idą na prawy i lewy siłownik, mają być identyczne, tzn równo się wzrastać i tak samo równo opadać.
Teoretycznie modulator może puszczać jakieś szczątkowe ciśnienie i koło trochę hamuje.
Przyjrzyjcie się też ręcznemu czy zawsze dobrze odpuszcza.
Jakieś błędy w Brake Ecu? Druga grupa menu w komputerze pokładowym.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę