wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Stal z Hennigsdorf http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=46051 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Edler [ 10 wrz 2016, 8:34 ] |
Tytuł: | Stal z Hennigsdorf |
Witam Szanownych Panów i Piękne Panie Jakis czas temu mialem szanse na ładunek stali z okolic Berlina dokładnie Henningsdorf do PL ale nie moglem go podjąć ponieważ nie mialem wystarczającej ilości mat antypoślizgowych o grubości minimum 8mm. Chce wyposażyć samochody w takie maty ale od Paniusi zlecającej transport usłyszałem ze mat jest potrzeba na minimum 3/4 podłogi w naczepie a to dlatego ze te maty idą na przekładkę miedzy arkusze/profile stalowe. Gdybym mial teraz kupić takie maty zapłacił bym na dwa auta za to prawie 3000PLN a wiec trochę dziegow jest czy może ktoś z was się tam laduje i może powiedzieć ile takich mat potrzeba, jak oni to lądują? Może jakieś zdjęcia? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | SS [ 10 wrz 2016, 9:06 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Riva Stahl Ładowałem tam do mekki polskiego transportu (Garbsen). Potrzebna jest trochę mat ale 3/4 naczepy to trochę przesada. Dostajesz 4-6 przekładek drewnianych między podłogę a pierwszą warstwę stali. Potrzebujesz podłożyć maty pomiędzy podłogą naczepy a przekładką i pomiędzy przekładką a stalą (w wielu hutach niemieckich mają takie wymagania). Analogicznie jak masz 3-4 warstwy stali operacja się powtarza, tylko potem idzie mata na stal przekładka i mata na górę przekładki. |
Autor: | PlutiX [ 10 wrz 2016, 9:41 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Riva ma dobry przerób dzienny aut, a i swoje trzeba odstać w kolejce czasem Ja jak ładowałem pręty to brałem 4 przekładki i tak jak SS pisze , guma miedzy podłogę a przekładkę i miedzy przekładkę a stal, także nie wiem skąd się wzięło te 3/4 podłogi jak i tak całość opiera się tylko na 4 belkach |
Autor: | Edler [ 10 wrz 2016, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
No to jesli zalozymy ze jedna przekladka ma 2,4metra dlugosci czyli prawie tyle co naczepa to przy zalozeniu ze mamy 4 warstwy stali z 6 przekladkami to i tak potrzeba 116metrow mat a to daje 23 rolki gdzie jedna rolka kosztuje 70PLN ;O 1600 zlotych nie wyjete :O masakrajaca... Moje naczepy maja paleciary wiec miejsca az nadto ale bede musial odlozyc hajsu na te maty... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | Rossi [ 10 wrz 2016, 11:57 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Trochę tam do wagi w kolejce trzeba odstać, ale z matami nigdy problemu nie mieli, te cienkie też były ok, czasem zanim zdążyłem wyciągnąć maty pod drugą warstwę to już suwnicowy poładował. Potrzebne dwa numery, jeden na wjazd kierowca wpisuje w terminal i drugi załadunku B... |
Autor: | dies_nefastus [ 10 wrz 2016, 12:10 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Cytuj: ale bede musial odlozyc hajsu na te maty...
Puść auto na jakąś "luźniejszą" stalownię, lub np do Stolbergu na załadunek szyb.Będą potem maty na naczepie Na wielu zakładach targasz sobie maty z palety jak cygan zasiłek... |
Autor: | Edler [ 10 wrz 2016, 14:19 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Moze dokupie troche cienkich mat i jak przejdzie to przejdzie a jak nie to wtedy bede sie martwil. Musze moim kozakom z Pomorza powiedziec zeby ciagneli maty gdzie sie da Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | Bauer [ 10 wrz 2016, 15:40 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Edler popatrzę w domu bo mam dość sporo mat jak ćwiczyłen papier ze Szwajcarii. Za każdym razem przywoziłem do dom. Jakbym co znalazł dam znać. Cienkich mat mam dość sporo więc luzik a i chyba 8mm na 1 zestaw pyknie. |
Autor: | Kermiter [ 10 wrz 2016, 15:43 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Cytuj: No to jesli zalozymy ze jedna przekladka ma 2,4metra dlugosci czyli prawie tyle co naczepa to przy zalozeniu ze mamy 4 warstwy stali z 6 przekladkami to i tak potrzeba 116metrow mat a to daje 23 rolki gdzie jedna rolka kosztuje 70PLN ;O 1600 zlotych nie wyjete :O masakrajaca... Moje naczepy maja paleciary wiec miejsca az nadto ale bede musial odlozyc hajsu na te maty...
za 70 pln masz rolke serokosci ok 30 cm, jak ja przetniesz na pół to bedziesz miec akurat szerokosc paska pod/na drzewo, tez tam ladowalem i na miekko wtedy. tam nigdy nie zaladujesz 4 warstw z 6 przekładkami- przypadek skrajny ze hohoho przytoczyłeś. tam na dole jest pelna warstwa i na góre połowa szerokosci tak jak Sergiej pokazał bo wiecej nie udupisz w 24tonach ładunku, łacznie ze 40 metrów wąskich pasków i bedzie OK nadwyrost
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | Edler [ 10 wrz 2016, 16:30 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
W sumie jedna rolke ktora ma 25cm szerokosci mozna przeciac wzdluz i miec jej 10metrow. O szerokosci 12,5 cm a to i tak wyjdzie na bank wiecej niz jakakolwiek kantowka na przekladke. A wtedy tylko 8 rolek na zestaw a to polowa tego co wczesniej co kilka glow to nie jedna Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | Twaróg [ 10 wrz 2016, 22:35 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
W Peine na Peiner Trager kładzie się 4 kantówki na podłogę i maty trzeba dać pod i na kantówkę to wychodzi 20 m plus później na górę na 2 piętro ale tam to już ja osobiście kładę na tyle naczepy skrawki jakie mam i ładujący już je sobie rozkłada. Maty oczywiście muszą być min 8mm, cieńsze nie mogą być bo Ci odrzucą i przyniosą swoje za jakieś 60e. W sklepie jak kupując rolka ma przeważnie 25cm szerokości i 5m długości to tak jak Edler napisał tniesz ją wzdłuż i już jedną rolką owijasz dwie kantówki. Do tego dochodzi wymóg 18 pasów niby ale 13 wystarczy na 12 metrową stal (oczywiście z dużą klamrą). |
Autor: | SergiejTG [ 10 wrz 2016, 22:59 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Cytuj: Do tego dochodzi wymóg 18 pasów niby ale 13 wystarczy na 12 metrową stal (oczywiście z dużą klamrą).
Oj tam, już nie przesadzaj, bo ogrodnikiem zostaniesz...Edler tam to jest tak, że ładujesz naczepę, wyjeżdżasz przez wagę i na "punkcie zabezpieczania" dajesz chłopu lub babce papiery i on/ona mówi ile pasów trzeba. W przypadku jak na zdjęciach - minimum 10 szt (z długą klamrą) |
Autor: | Twaróg [ 10 wrz 2016, 23:39 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Nie przesadzam jak byłem pierwszym razem trafiłem taka zmianę ze 12 pasów im nie starczyło chcieli min 13 a ostatnio 12 było ok tylko się pytali czy duża klamra jest. |
Autor: | Bald [ 11 wrz 2016, 1:00 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Cytuj: Cytuj: Do tego dochodzi wymóg 18 pasów niby ale 13 wystarczy na 12 metrową stal (oczywiście z dużą klamrą).
Oj tam, już nie przesadzaj, bo ogrodnikiem zostaniesz...Edler tam to jest tak, że ładujesz naczepę, wyjeżdżasz przez wagę i na "punkcie zabezpieczania" dajesz chłopu lub babce papiery i on/ona mówi ile pasów trzeba. W przypadku jak na zdjęciach - minimum 10 szt (z długą klamrą) |
Autor: | Mihu [ 11 wrz 2016, 7:40 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Peiner Trager... miałem zabierać od nich 18m stal do Sochaczewa. Auto 2 dni stało w kolejce, najpierw wojna o maty, a później stwierdzili, że naczepy bez klonic nie zaladuja, chociaż 2 dni wcześniej ich spedytorowi to nie przeszkadzało |
Autor: | Twaróg [ 11 wrz 2016, 11:50 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
[/img] Cytuj: Peiner Trager... miałem zabierać od nich 18m stal do Sochaczewa. Auto 2 dni stało w kolejce, najpierw wojna o maty, a później stwierdzili, że naczepy bez klonic nie zaladuja, chociaż 2 dni wcześniej ich spedytorowi to nie przeszkadzało
Taką informacje mają w Peine wiec kłonice już dawno oni wymagają. Ostatnio ładował się przede mną gość platformą i od razu na wstępie pytali się go czy posiada kłonice, a maty to mają taki wymóg że 8mm i koniec nic nie wywalczysz ale oni bardzo chętnie Ci sprzedadzą . Co do kolejki to 2 dni bo nie miałeś mat i kłonic czy po prostu była taka kolejka bo zacząłem tam bywać ostatnio regularnie i takiej kolejki to nie widziałem jeszcze narazie to maks 4 godz ale może wszystko przede mną jeszcze
|
Autor: | Mihu [ 11 wrz 2016, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Cytuj: [/img]
Jakiś czas temu to było i mieli straszne ciśnienie na samochody (przypuszczam, że stąd też ślepe zapewnienie, że zaladuja tele bez klonic). Aut było w opór. Maty od razu dokupilismy.
Cytuj: Peiner Trager... miałem zabierać od nich 18m stal do Sochaczewa. Auto 2 dni stało w kolejce, najpierw wojna o maty, a później stwierdzili, że naczepy bez klonic nie zaladuja, chociaż 2 dni wcześniej ich spedytorowi to nie przeszkadzało
Taką informacje mają w Peine wiec kłonice już dawno oni wymagają. Ostatnio ładował się przede mną gość platformą i od razu na wstępie pytali się go czy posiada kłonice, a maty to mają taki wymóg że 8mm i koniec nic nie wywalczysz ale oni bardzo chętnie Ci sprzedadzą . Co do kolejki to 2 dni bo nie miałeś mat i kłonic czy po prostu była taka kolejka bo zacząłem tam bywać ostatnio regularnie i takiej kolejki to nie widziałem jeszcze narazie to maks 4 godz ale może wszystko przede mną jeszcze |
Autor: | kłaliti [ 16 wrz 2016, 17:10 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
U mnie zachowało się jeszcze kilka kantówek typowo do stali. Co prawda prętów nie woziłem tylko stal. Połączcie posty. |
Autor: | dies_nefastus [ 17 wrz 2016, 19:07 ] |
Tytuł: | Re: Stal z Hennigsdorf |
Cytuj: U mnie zachowało się jeszcze kilka kantówek typowo do stali.
Paździerz panie kolego. Na tym na stalowni nawet sandała nie postawią.
Co prawda prętów nie woziłem tylko stal. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |