1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Marka:DAF Model:105 XF Silnik:460KM Euro 5 EEV Rok produkcji:2011 Przebieg:629.350 Wyposażenie: * Kabina Super Space Cab
* Podświetlany glob
* Kabina na poduszkach
* 2 łóżka
* Pneumatyczny fotel
* ABS, ASR
* Spojlery kabinowe
* Manualna skrzynia biegów
* Klimatyzacja
* Klimatyzacja postojowa
* Elektryczne szyby
* Elektryczne i podgrzewane lusterka
* Tempomat
* Hamulec górski
* 2 zbiorniki paliwa
* Webasto
* Centralny zamek + pilot
* CB Radio
* Radio
* Lodówka
* Zawieszenie przód resor/tył poduszki
* Blokada mostu
* Wyjście USB
* Telewizor LCD
* Ekspres do kawy
* itd.
Naczepa: * Plandeka Krone 2011r
Obsługiwane kierunki: Głownie jazda w kółku PL-D-PL
Zmiana pracy podyktowana była zbyt dużą ilością dni spędzanych poza domem w stosunku do czasu wolnego. Znudziło mi się już to gnicie po parkingach jak bezdomny i zazdrość mnie zżerała jak znajomi mieli czas w weekend na przyjemności a ja dwa pod rząd siedziałem na zachodzie. Od momentu kiedy jeżdżę zwiedziłem Europe wzdłuż i wszerz więc nadszedł chyba nadszedł ten moment żeby więcej czasu poświęcić narzeczonej i oddać się swojemu hobby.
_________________ "Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę"-Napoleon Bonaparte
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2016, 17:26 przez Evil, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:28 wrz 2010, 11:55 Posty: 3324
Lokalizacja: eu
W "naszych" (które już poszły do żyda) z 2011 nie było tego ficzersa w tacho.
Chociaż nie były jak Twoje z wypustu EEV, tylko zwykłe E5 ze skrzynią ósemką.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2016, 15:44 przez dies_nefastus, łącznie zmieniany 1 raz.
W "naszych" (które już poszły do żyda) z 2011 nie było tego ficzersa w tacho.
Chociaż nie były jak Twoje z wypustu EEV, tylko zwykłe E5 ze skrzynią ósemką.
Tutaj też jest skrzynia dzięki Bogu 8+8. W poniedziałek sprawdzę to tacho i się wyjaśni.
Wysłane z Nokia 3310
_________________ "Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę"-Napoleon Bonaparte
Pojeździj czołgiem 6-cio biegowym, to po prostym jechać nie chce....
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Ja tam z biegami ostatnie kilka lat mam tyle wspólnego co wcisnąć guzik D lub R, ale Kanio na 6 biegach jechać nie umiałem, a ZFką 8 jakoś intuicyjnie jadę, bo jakoś mimo tej ilości biegów człowiek ma wyczucie. Ja tam raczej mam taktykę ostro mijać przełożenia.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Ja tam raczej mam taktykę ostro mijać przełożenia.
Nie tylko Ty. Takim Jelczem 460 na pusto do odcięcia używa się 4, max. 5 przełożeń.
Spytaj diesu jak ja katowalem jelcza jak byliśmy na EST.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Grono Jelczy w garażu się powiększa niczym ciapaci w Calais. Z moich doświadczeń 8 biegówka ma główne plusy na podjazdach. Te kilka przełożeń ma wpływ przy dłuższym stromym wzniesieniu. Ja cykam o połówkę i idę a taki jegomość musi palnąć o bieg niżej i najczęściej wychodzi, że zaczyna puchnąć.
Kabina full duża, stałe kółka, szafek pewnie w połowie nie wykorzystasz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę