Strona 1 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 523 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: MAN F2000
Post Wysłano: 24 gru 2004, 16:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2004, 16:30
Posty: 64
GG: 9348516
Lokalizacja: lubelskie

Obrazek

W każdym przypadku F2000 Evolution jest prawdziwym pojazdem ciężarowym. Kabiny spełniające wymagania klasy Business przeznaczone zarówno dla ruchu dalekobieżnego jak i lokalnego zadowolą każdego kierowcę. W ofercie dostępne są liczne warianty osi i napędów od 4x2 do 8x8 oraz mocne i oszczędne silniki.
Wszystkie jednostki napędowe Euro 2 i Euro 3 posiadają elektroniczne sterowanie silnikiem EDC, tempomat oraz bardzo wydajny hamulec silnikowy EVB. W przypadku mocy nie ma praktycznie żadnych ograniczeń. Od 6-cylindrowych jednostek w większości z innowacyjną techniką 4-zaworową po 10-cylindrowy silnik w układzie V o mocy 600 KM. Jakby nie spojrzeć, F2000 to naprawdę pojazd dużej klasy.

(C) http://www.man.com.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 14 mar 2005, 15:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jestem użytkownikiem MANa F2000 EVOLUTION 19.464 z 1999r koloru czerwonego

silnik D2876 LF 06
moc 460 KM przy 1700-1900 obr/min
max Nm 2100 przy 900-1300 obr/min
skrzynia biegów Eaton RTS 17316 16 biegów
retarder VOITH 115 Digiprop
ogrzewanie postojowe Eberspacher D3LC Compact o mocy 3500W
centralne smarowanie typ BEKA-MAX
kabina na czterech poduszkach powietrznych typu GLOBETROTTER
elektryczne szyby koloru zielonego
elektryczne lusterka oraz podgzrewane
klimatyzacja automatyczna
elektryczny szyberdach
lodówka
tempomat
podgrzewane fotele
zbiornik 780 litrów
Dodatkowe lampy przeciw mgielne oraz dalekosiężne

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 21 sty 2006, 15:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Tak ten model MANa to bardzo udana konstrukcja, miałem okazje jeździć takim MANem i bardzo byłem z niego zadowolony.

Obrazek

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2006, 21:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2006, 17:16
Posty: 43
Lokalizacja: "Łódź moim miastem, gdzie mnie nie zdziwi nic" - O.S.T.R.

A tu niekonwencjonalna konstrukcja jak na nasze realia:
Obrazek
(c) autoweb.com.au

_________________
.:MERCEDES - TRUCK OF THE EVERY YEARS:.
NIE UDZIELAM PORAD N/T. PTTM VIA E-MAIL & GG


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2006, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Kurcze nawet sympatyczny ten MAN tylko moim zdaniem ta osłona na szybie go strasznie szpeci, a pozatym ciekawie umiejscowiony wlot powietrza, ciekawe jaką ma konfiguracje napędu...

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2006, 23:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

To jest MAN który jeździ po Australii albo Nowej Zelandii a tam trucki mają takie osłony. :wink: :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2006, 23:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2006, 17:16
Posty: 43
Lokalizacja: "Łódź moim miastem, gdzie mnie nie zdziwi nic" - O.S.T.R.

Cytuj:
Kurcze nawet sympatyczny ten MAN tylko moim zdaniem ta osłona na szybie go strasznie szpeci, a pozatym ciekawie umiejscowiony wlot powietrza, ciekawe jaką ma konfiguracje napędu...
Od razu widać, że jego konfiguracja to 8x4. Po przednich półosiach widać, że przód nie jest napędzany. Ten wlot jest po to, żeby nie zanieczyszczać całego układu pyłem, którego w Australii na drogach jest pełno, a osłonka jest po to, żeby kamienie i zwierzęta nie rozbiły szyby.

_________________
.:MERCEDES - TRUCK OF THE EVERY YEARS:.
NIE UDZIELAM PORAD N/T. PTTM VIA E-MAIL & GG


Tytuł:
Post Wysłano: 05 lut 2006, 0:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Cytuj:
Po przednich półosiach widać
Konr@d gdzie tam widzisz pólosie ? :> ale raczej napewno jest to 8x4 dwie przednie osie skrętne bardzo dobra konfiguracja (duża ładowność)

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 05 lut 2006, 0:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2006, 17:16
Posty: 43
Lokalizacja: "Łódź moim miastem, gdzie mnie nie zdziwi nic" - O.S.T.R.

No dobra, zapomniałem jak to się nazywa :lol: Chodzi mi o to, że jak patrzysz z boku na oś to widać od razu, czy jest napędzana, czy nie...

_________________
.:MERCEDES - TRUCK OF THE EVERY YEARS:.
NIE UDZIELAM PORAD N/T. PTTM VIA E-MAIL & GG


Tytuł:
Post Wysłano: 05 lut 2006, 1:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

Przyznam że takiego man-a widze poraz pierwszy, świetnie utrzymany egzemplarz.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 mar 2006, 22:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 paź 2005, 23:35
Posty: 40
Lokalizacja: Niderlandy

Tytuł:
Post Wysłano: 05 mar 2006, 12:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

U nas w firmie jeździ aktualnie 3 sztuki, i to są dobre wozy i są dosyć wytrzymałe. A jak pracowałem wcześniejszej firmie było ogólnie pięć sztuk M.A.N. i stwierdzam ze to twarde wozy.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2006, 14:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 paź 2005, 19:45
Posty: 112
GG: 6415222
Lokalizacja: Włocławek

Alexxxx super photos :D All trucks are pretty on photos, you are born photographer ;)

_________________
Być kierowcą - styl życia,praca,miłość,pasja...
Inni nigdy tego nie zrozumieją...

MERCEDES-BENZ Actros 2540 L <48-355> Vos | Logistics


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2006, 18:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2006, 18:36
Posty: 22
GG: 0
Lokalizacja: SPS

Zestaw paru fotek.........

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2006, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2005, 19:45
Posty: 256
Lokalizacja: Chełm

Jak już gdzoeś mowiłem F2000 to mocna bryka, często używana do transportu drewna, z wyglądem też całkiem nieźle wypada, sam gdybym taką dostał do jazdy to bym prawdopodobnie nie narzekał :P

_________________

...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...


Tytuł:
Post Wysłano: 02 kwie 2006, 9:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Oto zdjęcia mojego tracka

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 9:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Ja już tez miałem okazje nie raz prowadzić MANA jest w nich jedna wada silnik jak mu odbije to spala sobie tyle, co chce, ale na dłuższych trasach to się normuje. Ogólnie to super truck i przyjemnie się nim jeździ, auto można wyczuć po kilku przejechanych kilometrach.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 10:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

moje doświadczenia z MAN-em F2000 to praca w firmie, w której jest ich obecnie 25 sztuk.
trudno mi określić jak ten model wygląda na tle konkurencji, bo nigdy nie miałem takiego wglądu w inne marki. jeżeli pracowałem jako kierowca później jako spedytor mając za okres obserwacji ponad 10 lat i w takiej ilości egzemplarzy, to nawet przejechanie innym autem 100 000km, będzie fragmentarczne i skromne.
bardziej mogę porównać ten samochód z innymi pod względem warsztatowym, ponieważ nasz serwis świadczy usługi na zewnątrz. jednak należy pamiętać, że machanicy również wychowali się na MAN-ie.

ogólnie rzecz ujmując auto to w dobie komputeryzacji pojazdów jest stosunkowo proste. jedynie co wymaga ingerencji gości z komputerem to zawieszenie pneumatyczne i EDC (elektroniczny układ zasilania), który w razie drobnych awarii po zresetowaniu, czyli zgaszeniu, odczekaniu i zapaleniu ponownym silnika wraca do ustawień początkowych.
bardzo niewielka ilość zmian powoduje małą ilośc części zamiennych, a co za tym idzie łatwy do nich dostęp. duża też jest ilość zamienników, oraz bardzo gęsta sieć serwisowa w całej Europie.

z 5-letnich obserwacji mogę powiedzieć, że samochody jeżdżące po Niemczech, Polsce, Czechach, Beneluksie i Szwajcarii pala od 31 - 32 litrów na 100km. oczywiście z dobrymi kierowcami.
zestawy wożą różne ładunki od 15 po 25 ton.
roczniki 1999 - 2000.
moce od 400 do 460 KM.
wydaje się, że najszczśliwszym rozwiązaniem jest auto 19.414 ponieważ auta z silikami 460KM przy przy nieumiejętnej jeździe mogą spalić więcej.
przykład dobremu kierowcy na 19.464 po 4 latach wychodzi średnia 30,5l / 100km, natomiast słabemu po 1 roku jazdy 34,5l / 100km.
w skali roku to olbrzymi wydatek.

kabina w wersji Commander jest bardzo przestronna i racjonalnie zagospodarowana, całość psuje tunel silnika, jednak w czasie gdy była ta kabina projetowana było to normalne rozwiązanie.
jeżeli ktoś przywyknie się to prostej i bardzo czytelnej deski rozdzielczej w innych autach np. Iveco Stralis czuje się jak podczas gry komputerowej.
firma posiada 5 ciągników w wersji Loud, czyli na niskim zawieszeniu i na niskim ogumieniu tworzących zestawy Mega. tu należy przynać, że samochody te mimo, że najniższe elementy pojazdu znajdują się 7-8 cm na nawierzchnią drogi dobrze radzą sobie na polskich drogach i przez 4 lata nie było żadnych uszkodzeń z tego tytułu.
dodatkową zaletą jest to, że po wejściu na rynek modelu TG-A spadła cena modeli F2000 na rynku wtórnym i składki ubezpieczeniowe są niższe o 50% od innych marek. oczywiście to będzie rzutowało na sprzedaż tych aut, jednak 7-8 letnie auto po przejechaniu 1,5mln kilometrów nie sposób sprzedać za więcej niż 30 000zł, więc nie ma to już szczególnego znaczenia.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 15:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Moim zdaniem jeszcze jedną odczuwalną wadą w F2000 jest zbyt poziome położenie kierownicy-co przy dłuższej jeżdzie prowadzi do zmęczenia nadgarstków....Kiedyś podobną wadę miały Actros-y MP I.....

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 16:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

w tym zakresie jest regulacja, choć w nieznacznym stopniu, ale ja uważam za wystarczającą. również przez 10 lat żaden kierowca nie miał na ten temat uwag.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 523 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: