Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 maja 2017, 13:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2017, 13:35
Posty: 6
Samochód: man tgs 41.480

Witam Was serdecznie. pytanie mam następujące, dotyczące blokad mostów w autku MAN tgs 41.480 wywrotka, rocznik 2016, automat 8x8
Obrazek
Czy na blokadach, oprócz ostatniego przełożenia można poruszać się w terenie skręcając koła itp? Mógłby ktoś przybliżyć, kiedy korzystać z konkretnych blokad, kiedy nie można, jakie prędkości itp? Byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam


Post Wysłano: 22 maja 2017, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Jak kręcisz pokrętłem to na wyświetlaczu Ci pokazuje co jest zblokowane.
W prawo bez reduktora, w lewo z reduktorem.
Nie jestem pewien, więc niech ktoś poprawi, ale tak to chyba było:
1. Blokada międzymostowa tylnych wózków
2. Blokada międzymostowa wszystkich mostów
3. Blokada tylnych mostów (poprzecznie, obydwa koła jednej osi kręcą się równocześnie)
4. Blokada wszystkich mostów (poprzecznie) - tu już powinien brzęczek wyć.
3 i 4 nie powinieneś skręcać, bo koła kręcą się z taką samą prędkością i możesz zerwać blokady.


Post Wysłano: 22 maja 2017, 15:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2017, 13:35
Posty: 6
Samochód: man tgs 41.480

Cytuj:
Jak kręcisz pokrętłem to na wyświetlaczu Ci pokazuje co jest zblokowane.
W prawo bez reduktora, w lewo z reduktorem.
Nie jestem pewien, więc niech ktoś poprawi, ale tak to chyba było:
1. Blokada międzymostowa tylnych wózków
2. Blokada międzymostowa wszystkich mostów
3. Blokada tylnych mostów (poprzecznie, obydwa koła jednej osi kręcą się równocześnie)
4. Blokada wszystkich mostów (poprzecznie) - tu już powinien brzęczek wyć.
3 i 4 nie powinieneś skręcać, bo koła kręcą się z taką samą prędkością i możesz zerwać blokady.
hehe dzięki za pomoc. Generalnie to nasze szkolenie polegało na tym, że jak nie da się wyjechać na pokrętle po prawej stronie, to powoli wyjechać po tych po lewej :) Dokładnie jak mówisz, na ostatnim po prawej jest brzęczek i nie można skręcać kół.
Czyli bez reduktora na 2 blokadzie można sobie spokojnie na budowie jeździć? My jeździliśmy to 30km/h na 3 blokadzie, normalnie skręcając kołami itd. na desce ukazuje nam się coś takiego.

Obrazek

Pozdrawiam


Post Wysłano: 22 maja 2017, 16:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Tematy o używaniu blokad były na forum i było tam sporo wiedzy, więc odszukaj je i poczytaj.
Nie mam doświadczenia z używaniem blokad, więc nie chcę zabierać głosu. Ale trzymałbym się zasady, że im mniej jazdy na włączonych blokadach - tym lepiej.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: