Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 maja 2018, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2009, 18:03
Posty: 245
Samochód: Iveco Daily II 98'
Lokalizacja: Olkusz

Z 2 miesiące temu wymieniłem olej w moście na 85W-140 GL-5. Taki jest zalecany dla klimatu umiarkowanego, dla zimnego jest 80W-90. Ostatnimi czasy dość mocno grzeją się piasty, ale stawiałbym na niewracające zaciski. Dziś jednak dotknąłem mostu po trasie 180km i również był gorący. Kolejne primo, zaczęły lać uszczelniacze piast z obu stron. Na początku delikatnie puszczał tylko jeden. Trzecie primo, po odkręceniu korka wlewu do mostu usłyszałem schodzące ciśnienie powietrza, oleju ubyło może z 50ml. Gdy odkręcałem korek przy wymianie 2 miesiące temu, nie było syczenia powietrza. Auto na bliźniaku, z tyłu tarcze. Ktoś ma jakieś pomysły? Jakiś zatkany odpowietrznik? W instrukcji nie widze czegoś takiego, występuje ale w wersji dmc 5.9t.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: