Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 sty 2019, 11:19

Witam Mam problem z manem TGA 2003 rok zawieszenie całe pneumatyczne przód i tył a mam problem mianowicie że samochód jest przegięty na prawą stronę teraz co zrobić Jak sprawdzić ciśnienie w poduszkach przed Kołem lewym mam taką blachę z końcówkami czy tam Któraś z tych końcówek i jest od prawej i lewej strony


Post Wysłano: 15 sty 2019, 12:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

chyba powinieneś zrobić kalibarcję i sie wprostuje (oczzywiście jak nie masz nic połamanego)

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 15 sty 2019, 12:57

Robiłem kalibrację to i tak leży myślę że za mało ciśnienia jak by było w prawych poduszkach


Post Wysłano: 15 sty 2019, 13:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6009
Samochód: Volvo FH

Uuu, dotykasz wrażliwego tematu, tj zależności między ciśnieniem a objętością powietrza :D .

Poziomaki są dwa, lewy i prawy, czy jeden na oś?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Ostatnio zmieniony 15 sty 2019, 21:03 przez Kierownik, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 15 sty 2019, 18:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tak przy akumulatorach masz przyłącze do sprawdzenia ciśnienia w poduszkach z przodu i z tyłu lewa i prawa strona

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 15 sty 2019, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Uuu, dotykasz wrażliwego tematu, tj zależności między ciśnieniem a obojętnością powietrza :D .

eee - miałem coś w tym temacie napisać ale o obojętności to niewiele wiem :lol:

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 15 sty 2019, 20:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6009
Samochód: Volvo FH

Dobre dobre, zaś poprawił ja.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 15 sty 2019, 20:58

Są dwa te ciegna prawa i lewa strona ustawialem też na tych ciegnach to i tak się kładzie a najbardziej podczas jazdy. No ja te złącza mam przy lewym tylnym kole na tej blasze są po lewej stronie są trzy wyjścia tam niema powietrza na środku są dwa przyłącza i w jednym jest powietrze i w drugim też ale jak by mniej po prawej też są trzy przyłącza i jest w nich trzech powietrze a jakie powinno być ciśnienie w poduszkach?


Post Wysłano: 15 sty 2019, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

ciśnienie w poduszkach zależy od obciążenia - wykres powinieneś mieć chyba na słupku lub na drzwiach. - a luzów na wahaczach czy stabilizatorach nigdzie nie ma?

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 15 sty 2019, 21:08

Mam trochę uszy wyrobione od drąga poprzecznego na drugiej osi


Post Wysłano: 15 sty 2019, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6009
Samochód: Volvo FH

Coś mi się kojarzy, że ten problem że krzywo stoi to często właśnie w Manach się zdarza.

Ja bym spróbował spiąć lewą i prawą stronę dołożonym tekalanem, na chwilę odpiąć cięgno od poziomaka (cięgno nie kostkę, bo będzie walić błędami) żeby mieć pewność że to nie jest problem poziomaków.
Jeśli wtedy się wyrówna, to problem z poziomakami, jeśli nie to mechaniczny z zawieszeniem.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 15 sty 2019, 21:21

Spinalem tylko poziomki prawą stronę pod lewą kablem nie było błędu ale klad się jeszcze bardziej ale myślę żeby właśnie spiąć te poziomki jeszcze i rurkami spiąć jeszcze poduchy


Post Wysłano: 03 lut 2019, 16:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2016, 1:41
Posty: 29
GG: 6669641

Cześć kolego, miałem ostatnio problem z poziomowaniem w TGX 2014r. Wystarczyło odłączyć czujniki poziomowania na odpalonym aucie ustawił się sam w trybie awaryjnym następnie podłączyć prawy czujnik, poprawiło się poziomowanie do prawej strony, następnie podłączyć lewy i wszystko zaczęło chodzić. A wyświetlało na początku błąd poziomowania, nie było mozliwości regulacji pilotem. W sumie to aż się dziwiłem, że wystarczyło odpiąć i podpiąć ale zaczęło wszystko chodzić bez problemu. Pozdrawiam.


Post Wysłano: 04 lut 2019, 21:33

A to muszę zobaczyć dzięki za podpowiedź


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: