Mam luz na kierownicy w Atego I.
Kierownica kręci się, tak na oko, 3-4cm lewo-prawo, a koła stoją w miejscu.
Zawieszenie jest w pełni sprawne.
Co sprawdzić po kolei? Niepokojących stuków nie słychać ani na postoju, ani w czasie jazdy.
Da się go jakoś skasować, czy pozostaje regeneracja przekładni?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę