Witam. Szukalem watku ale nigdzie nie moge znalezc. Zastanawia mnie jak jest zabezpieczana woda mineralna oraz napoje na paletach na naczepie? Chodzi mi o firankę. Bo przerzucając pasy wejdą one pomiedzy butelki i nie ma jak dociagnac pasow. Czytałem gdzies, ze daje sie na górę jakies palety aby to zabezpieczyć. I kto wtedy daje te palety zaladowca czy kierowca ma miec swoje?
Prosze o wypowiedzi. Jesli ktos by posiadal fotki i moglby sie podzielic chetnie bym zobaczyl. Szukalem w google ale z marnym skutkiem.
@Rossi własnie zawsze mnie to zastanawiało jak to u niemca jest z przewożeniem ogólnie napojów czy piwa i innych dziwnych niedających sie spiąć łądunków, przy kontroli xl wystarczy aby napewno?? bo wiadomo krajówka nasza to co innego
Rejestracja:22 maja 2008, 10:01 Posty: 236
Lokalizacja: D-85xxx
Poczytaj certyfikat xl z naczepy. W przypadku napojów faktycznie wystarcza zastosowanie się do wymagań producenta np. załadowanie bez luk, jednakowa wysokość palet, zabezpieczenie z tyłu łatami. Ale dotyczy to tylko napojów w standardowych beczkach o pojemności 30 lub 50 litrów lub napojów w skrzynkach. Napoje w butelkach PET spakowanych na paletach podlegają zwykłym zasadom zabezpieczania ładunków.
_________________ Witam. Nazywam się Ziutomir. Tak, jestem Anonimowym Frustratem.
Rejestracja:22 wrz 2013, 15:58 Posty: 449
Lokalizacja: OB
Często mamy odbiór wody z kilku miejsc, odbierają czy przywożą również inni na firankach, wszystkie palety stawiane są w poprzek, i nigdy nie widziałem, żeby ktoś to zabezpieczał. Komplet desek i jechało.
Bo tak się to wozi, a przynajmniej w Polsce. Co najmniej raz w miesiącu wiozę wodę, w różnych butelkach i zawsze jedynie dwie listwy na tył. Jedynie można kombinować z ustawieniem rodzajów wód, jeśli jest mix (tj. gaz/niegaz). Żeby to sensownie zabezpieczyć to chyba faktycznie tylko paleta przez górę albo narożniki, które pokazał Luka. ALe bądźmy szczerzy.. Komu, zwłaszcza na krajówce by się chciało..
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Sporo tego wożę w Niemczech i tez wygląda to tak samo. Czasami wolaja certyfikat XL do skserowania, czasami trzeba zaznaczyć w formularzu rejestracyjnym, ewentualnie jak postawią jedynki z przodu to dają puste palety i się trzy pasy zakłada. W jednym miejscu jak kto nie ma desek zaporowych to stawiają palety z tyłu i trzeba je pasem do przodu dociągnąć.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Zamiast takiego narożnika co przedstawił Luka możesz użyć bocznych desek czy listew aluminiowych i próbować spiąć. Nie woziłem takich ładunków za Odrą nie mniej w kraju dwie listwy na tył i poszedł. Wiadomo gazowane napoje czy woda najlepsza do przewiezienia bo wszystko sztywno stoi. Niegaz gorzej bo potrafił się pochylić na prawą stronę jeżeli palety ładowane po długości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę