Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 lut 2013, 11:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Witam,
Nosze sie z zmairem kupna LT , na mobile de znalzlem model z 2006 r z silnikiem 2,8 TDI 158 KM
Jakie macie opnie na temet tego silnika
Podobno silniki tego typu sa gorsze od 2,5 TDI.
Prosba o rade kto spotkal , jezdzil Lt z takim silnikiem
bede wdzieczny za rade

pozdr ; stoldom@vp.pl


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2013, 20:47
Posty: 5
GG: 3980134
Samochód: Peugeot Boxer & Renault Clio

Zależy do czego ten samochód będzie używany ;)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lut 2007, 23:46
Posty: 80
Samochód: Scania G410 E6 Streamline
Lokalizacja: Ostrzeszów (POT)

Lepiej kolego, abyś go sobie odpuścił. Mamy we firmie takiego LT-ka, chyba z 2004 roku. Jest częstym bywalcem warsztatów a mechanicy rozkładają ręce ponieważ nie znają tego silnika. Był dosyć krótko produkowany. Problemy są z elektroniką, często głowica nawala, istna skarbonka. Może nie chce chodzić, bo jest powypadkowy. A nóż widelec trafisz egzemplarz, z którego będziesz zadowolony ale raczej to loteria. Nie mówię, bo przyśpieszenie nawet ma ale jak na tą moc, powinien śmigać lepiej.
Pozdrawiam! :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Znajomy ma i też jest problem z silnikiem polecam 2,5 tdi 109 km


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 21:21
Posty: 69
Lokalizacja: SILESIA

2.5 TDI sporo słabszy ale 5 cylindrowy(2.8 ma tylko 4 cylindry !!) montowany w LT, T4 i w osobówkach typu stare A6, Volvo V70/S80,

więc cześci powszechnie dostępne


sam mam 2.8 TDI w wersji 130 km

Powiem Ci ogólnie z moim nie mam najmniejszych problemów (ale kupiony w VW z oryginalnym przebiegiem 114 tys. km obecnie prawie 200 )

opinie panują takie że do 300 tys km super silnik.

Niewątpliwymi minusami jest fakt o bardzo ograniczonej dostępności części !!
Uzywki ograniczone, zamienników prawie nie ma (filtr oleju taki sam jak w sprinterze 2,9)
Oryginały dostępne w serwisie bez problemów.

Plus taki, że rozrząd masz na trybach (nie ma paska ani łańcucha)

Największym minusem wersji 160 km jest to, że układ wtryskowy jest COMMON RAIL !!!! z tego co wiem to wtryski są bardzo awaryjne !!

Należy także pamiętać, że silnik nie jest produkcji VW !!! Produkowany jest w BRAZYLI.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2007, 21:34
Posty: 26
Lokalizacja: KUJ POM

U mnie lekko sączy z wtrysku to auto ma pełną moc, gdy dokręce to słaby jest błędów brak, może być ten regulator ciśnienia na listwie padnięty? 2.8 tdi CR


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: