wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Tgx 560 euro 6 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=50333 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Jernej [ 11 maja 2021, 13:37 ] |
Tytuł: | Tgx 560 euro 6 |
Witam. Znajomy wróg za Odry wrzucił mi wydaje się ciekawa ofertę na tgx z 16 roku z silnikiem 560km d38(?). Miał ktoś doczynienia z takim autem? Ciągnik standard 4x2, na blacie 570 tys, automat, duża kabina, dobrze wyposażony. Warte to to zachodu? Jakiego spalania się spodziewać ewentualnie z wywrotka na trasach kraj, trochę Słowacji i Węgier? Niewiele miałem z manem wspólnego i jakoś nie mam przekonania. |
Autor: | tomco23 [ 12 maja 2021, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: Tgx 560 euro 6 |
Ja tez M ANa dla mnie MANy w E6 odpadaja w przedbiegach, to samo wszystkie many na poduszkoamortyzatorach. |
Autor: | MAN [ 12 maja 2021, 12:12 ] |
Tytuł: | Re: Tgx 560 euro 6 |
Euro 6 to tylko kupować z jedną turbiną i zwykłym Intercoolerem a nie jakimś wodnym wynalazkiem |
Autor: | tomco23 [ 12 maja 2021, 20:43 ] |
Tytuł: | Re: Tgx 560 euro 6 |
Cytuj:
Euro 6 to tylko kupować z jedną turbiną i zwykłym Intercoolerem a nie jakimś wodnym wynalazkiem
A są w ogóle takie MANy E6. Wszystkie chyba z tym wynalazkiem.
|
Autor: | MAN [ 12 maja 2021, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: Tgx 560 euro 6 |
Są w ostatnich wypustach starego tgx i w tym nowym modelu tgx np silnik 470 i 510 |
Autor: | tomco23 [ 13 maja 2021, 8:33 ] |
Tytuł: | Re: Tgx 560 euro 6 |
rzeczywiscie 430,470 i 510 . nawet nie wiedzialem myslem ze wszystkie z biturbo i wodnym coolerem .Ale to dopiero roczniki po polowie 19 roku czyli auto max 2 lata. Tak szczerze to sie mozna zastanowic po co w ogole w samochodach pozostaje taki relikt jak cooler. Skoro teraz uklady wiedza jaka jest temperatura doladowujacego powietrza ,cisnienie nawet wilgotnosc. Uklad sterowania wtryskiem potrafi dobierac dawke wydluzac skracac itp. Co wiecej czesto jest zmienna geometria ktora potrafi odpowiednio docisnac cisnienia doladowania w zaleznosci od potrzeb. Przeciez wyzsza temperatura mieszanki powinna byc mile widziana a brak poteznej pojemosci ukladu chlodzacego powinien skutkowac natychmiastowa reakcja na gaz bo turbina nie miala by opoznienia w budowaniu cisnienia. Moze jeszcze w jakis ukladach gdzie moc byla by na 1 miejscu to jeszcze owszem ,ale w slabszych wersjach silnikowych...... Owszem kiedys to mialo gigantyczne znaczenie ale wtedy uklady dzialaly po omacku wszystko bylo mechaniczne ,uklad wtryskowy mial wyznaczona stala dawke minimalnie regulowana turbokorektorem ,a nawet minimalne obnizenie temperatury porawialo doladowanie dawalo duze zyski ale teraz..... |
Autor: | davo76 [ 13 maja 2021, 13:36 ] |
Tytuł: | Re: Tgx 560 euro 6 |
Czysta fizyka, inna temperatura powietrza to inna gęstość, masa... Więcej powietrza ładuje daje więcej paliwa i mamy moc... |
Autor: | Jernej [ 20 maja 2021, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: Tgx 560 euro 6 |
Koniec końców przyciągnąłem tego mana na plac a dwa dni później pojechał na Ukrainę, także można miesiąc piwkować bez roboty |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |