Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2021, 10:23
Posty: 5
Samochód: Daf 85-410

Witam
Mierze się z zamiarem kupna wyżej wymienionego auta, wstępnie go podglądałem i wysuwam kilka wniosków, zastanawia mnie głośna praca pompy hydraulicznej, po jej właczeniu obroty silnika trochę się podnoszą i z okolic skrzyni słychać tak jakby zegotanie trybów - czy to jest normalne? W innych wywrotkach tego nie słyszałem aż tak, przynajmniej połowę ciszej.

Auto jest z 2007 roku, ma około 160000 km przebiegu ale nie jest za bardzo poszanowane, niemniej jeździ się nim dość dobrze.
Zauważyłem jeszcze, ze skrzynia biegów była już demontowana, widać to po śrubach.

Na co jeszcze zwrócić uwagę przy zakupie tego auta?


Ostatnio zmieniony 13 cze 2021, 13:37 przez Biker 18, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Przy przebiegu jedno zero Ci uciekło. Przy 160tyś przebiegu ŻADNA śruba dotknięta by nie była na całym aucie i powinien wyglądać jak nówka z salonu. Ale jeśli auto ma 20tyś h (co odpowiada przebiegowi ok 1 mln) przepracowanych no to zmienia postać rzeczy. W Iveco masz tą informacje na zegarach - poklikać kierownicą i znajdziesz h, jak jeszcze w trip będzie przepalone paliwo z całego życia. Podaj te dane.
W niektórych autach słychać przystawkę w innych nie - różnie, ale to nie problem.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Przestań, 160k przebiegu, to nowe auto. Nieważne czy po roku na międzynarodówce, czy po 15 latach pod koparką.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Ma ponad 8tyś h (jeśli to to granatowe tylno wysypowe) - wygląda mocno wymęczone, zaniedbane. Różnie może być z takim autem. To auto musiało tylko na budowie jeździć (12 tyś km/rok), a jako, że to 8x4 to pewnie ciągle ciągane, kopanie się itd - pewnie silnik ma dobry, ale reszta ? Wszystko kwestia ceny. Ten przebieg na pewno nie jest plusem przy tym konkretnym aucie.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2021, 10:23
Posty: 5
Samochód: Daf 85-410

Tak, to jest to granatowe, nie było szanowane trzeba to przyznać, ale jeździ się nim fajnie, jutro jadę go sprawdzić jeszcze raz, może uda się coś przewieźć. Ciężko jest kupić coś w miarę do 150000 zł


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Bo każde Iveco fajnie jedzie :) Sprawdz hamulce tylne - rozpędź ciut na luźnej nawierzchni (10-20km/h) wrzuć luz i zaciągnij ręczny - wysiądź i zobacz ile kół zahamowało

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

Cytuj:
Bo każde Iveco fajnie jedzie :) Sprawdz hamulce tylne - rozpędź ciut na luźnej nawierzchni (10-20km/h) wrzuć luz i zaciągnij ręczny - wysiądź i zobacz ile kół zahamowało
Cudowne rozwiązanie dwóch siłowników na koło. Wkrecane siłowniki i zapieczone rozpieracze

_________________
MAN TGA 18.410


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Ja tam jeździłem dwoma Turbostarami potem dwoma Eurostarami i jedynie co to przy tych siłownikach raz membranę zmieniałem, git wszystko chodziło...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Ja tam jeździłem dwoma Turbostarami potem dwoma Eurostarami i jedynie co to przy tych siłownikach raz membranę zmieniałem, git wszystko chodziło...
Bo na szosie błota nie widziały :)
A tak ogólnie, źle nie jest - trzeba nowe samoregulatory raz na 15 lat i dalej jest ok :)

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: