Niestety stało się... silnik 2866 przy niecałe 600 tys km dokonał żywota w nie do końca jasnych okolicznościach...ale to już nic nie zmieni stało się. Mechanik zdjął miskę olejową panewki zmielone coś tam jeszcze, samochód odstawiony na bok.
No i jest dylemat robić remont koszty gigant, wymienić silnik ale takich już niema ciężko już znaleźć na zwykłej pompie i żeby był do jazdy...
Auto sprzedać szkoda bo wszystko w nim chodziło jak ta lala i nie było żadnych objawów końca silnika, hamulce,sprzęgło, zawieszenie, pneumatyka no wszystko było git. Wyjechał kierowca po 50 km jazdy silnik zaczął dymić stracił moc i koniec...
Potrafi ktoś doradzić co zrobić bo mnie już ręce opadły...
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Powiem tak jak masz ogarniętego elektryka/elektronika to możesz śmiało zrobić przeszczep serca na dowolnie jaki silnik euro 3 D20 czy nawet silnik d26
Kupujesz kompletny silnik wraz z wiązką elektryczną silnika i cała reszta tylko w rękach elektronika aby zgrać sterowniki zbr czy ffr z nowym silnikiem
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Zrobiłbym remont - jeśli ma faktycznie tylko 600 przejechane to kosztami będzie tylko wał - a to żadne koszty, chyba, że blok dostał po pupie. Mam na podwórku TGA bardzo ładne zewnętrznie, nowe hamulce obu osi itd - prawdziwe 750 przejechane - bez silnika - mimo iż auto fajne, remont (kompletny drugi silnik potrzebny) średnio opłacalne. Chyba, że ktoś ma pewne d20E4 z osprzętem (bez sterownika) za normalny pieniądz to proszę o PW.
Firma z Mielca wyceniła mi remont na 20 tys. sam wał korbowy to jakieś 8tys.
Zna ktoś dobrych mechaników od silników rejon świętokrzyskie /podkarpackie ??
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Cytuj:
5eba może to być silnik euro 5 tylko do niego byś musiał przełożyć z swojego egr
Silnik z tego ciągnika poszedł do E3 hakowca - w całości z osprzętem, wiązką itd Mam coś tam od E3, ale wiem ,że były różnice z tym e4(egr, zawory górskiego ? już nie pamiętam) i dlatego poszedł w całości. Dlatego wolałbym kupić gotowego E4 z wszystkim i koszty elektryków, mechaników by się ograniczyły tylko do wsadzenia silnika i podpięcia kostek
Rejestracja:13 gru 2021, 16:55 Posty: 26
Samochód: Man tga
Dopiero co mój robiłem kapitalne na maxa z wymianą wszystkiego
. Cały osprzęt nowy to nabiło kosztów. Tyle że u mnie dół nie stanął. Koszty to okolice 20netto
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę