Witam. Dość często na końcówce trasy w podwójnej obsadzie brakuje nam 1 h - 2h dziennego czasu pracy żeby dojechać do bazy. Gdzieś wpadła mi w ucho jednak historia że ktoś kombinował tak:
"Od poniedziałku do czwartku jazda w podwójnej potem 9 h pauzy i ten ostatni piątkowy okres pracy zaczynamy że kierowca numer 1 jedzie 9 h ( tylko jego karta zalogowana , 2 kierowca siedzie z boku ) a następnie zmiana i loguje się kierowca nr 2 a kierowca numer 1 jedzie z boku ( jego karta wylogowana)" czy jest to wgl możliwe że w ten sposób kombinując ta ekipa nie będzie mieć zadnych problemów ? Czy ktoś się orientuje jak to wygląda odnośnie przepisów ? Pozdrawiam , dzięki z góry za pomoc
Tzw. "jazda na turystę".
Na kartach teoretycznie będzie cacy. Natomiast kontrolującemu raczej nietrudno będzie się domyślić o co chodzi i możecie mieć ciepło. Wasze ryzyko.
Skoro pytanie to i ja się podepnę, a jak to wygląda w takiej sytuacji, od strony prawanej :
Raz na jakiś czas u mnie w firmie jedzie kierowca z pomocnikiem do rozładunku. Pomocnik siedzi n a prawym fotelu, ma umowę zlecenie ma wpisany zakres obowiązków "pomoc przy załadunku" i tym się zajmuje, ale posiada prawo jazdy na C i ma wszystkie potrzebne kwity. Czy chłopaki podczas kontroli mogą stracić prawka na trzy miechy?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę