Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Witam. Wymieniałem ostatnio zbiorniczek wyrównawczy w scania r480 2007r. I od tej pory nie grzeje w kabinie jak przed wymiana. Tzn leci ciepłe ale nie aż takie jak wcześniej. Widomo musiałem wyjac cala dmuchawę z nagrzewnica itp i wszystko złożone tak samo. Czy coś mogło się stać po drodze składania o czym zapomniałem lub pominąłem.??


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Nie zamieniłeś czasem przewodów zasilania i powrotu płynu na nagrzewnicę .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Cytuj:
Nie zamieniłeś czasem przewodów zasilania i powrotu płynu na nagrzewnicę .
Nie nie da się bo są wyprofilowane


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

W tym truchle, układ chłodzenia trzeba napełniać od dołu. Od spodu chłodnicy na przewodzie jest złącze (pasujące do niego złącze kosztuje 200 cebuliona).
Nagrzewnica jest najwyższym punktem układu, i pewnie jest zapowietrzona.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Cytuj:
W tym truchle, układ chłodzenia trzeba napełniać od dołu. Od spodu chłodnicy na przewodzie jest złącze (pasujące do niego złącze kosztuje 200 cebuliona).
Nagrzewnica jest najwyższym punktem układu, i pewnie jest zapowietrzona.
Zgadza się i tak też zostało to zrobione wraz z nowym płynem. Nawet filtr kabinowy zostało wymieniony. A jest sposób żeby tylko sama nagrzewnice odpowietrzyć?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Raczej nie, tam jest tylko wejście i wyjście płynu i tyle.
Podmień zawór sterujący, one lubią się zepsuć.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Cytuj:
Raczej nie, tam jest tylko wejście i wyjście płynu i tyle.
Podmień zawór sterujący, one lubią się zepsuć.
Zawor otwarty jest ręcznie. Linka odpiera. Masakra poprostu.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Masz w układzie chłodzenia taką okrągłą puszkę? Ona jest ze strzałką i np ja myślałem że to zawór kierunkowy, a tam w środku jest filtr płynu, i często zabija się syfem z układu.

Ta puszka powinna być widoczna po podniesieniu maski, pod filtrem kabinowym.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: