Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 cze 2024, 7:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2012, 15:14
Posty: 70
Samochód: Solówki: Atego, Midlum, TGA, TGS

Wymiana piasty, lewa półoś z blokadą - zapiąć blokadę i to wystarczy, czy wykręcić sam czujnik i wkręcić tam jakąś śrubę (o ile dopasuję). Z tego co kojarzę to mechanik nic nie wykręca tylko załącza blokadę. Jak spadnie ciśnienie to pewnie rozłączy?
Już mam na tyle dość warsztatów, i przeciągających się napraw, że większość robimy sami, ale półoś z blokadą demontuję po raz pierwszy.


Post Wysłano: 18 cze 2024, 16:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Podobno w Manie nie trzeba nic robić , sprzęgło nie ma gdzie wypaść .


Post Wysłano: 27 cze 2024, 13:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak nie będziesz nim jeździł to na spokojnie możesz wyciągać półoś
Co do śruby w miejsce czujnika to tam chyba jest 18x1,5 ta mniejsza szpilka od koła pasuje

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: