wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
SISU http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=524 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ROTRANS [ 26 lut 2005, 23:50 ] |
Tytuł: | SISU |
KOMFORT Kabina zawieszona pneumatycznie na 4 poduszkach, penumatyczne zawieszenie fotela kierowcy, wysoki poziom wyciszenia, doskonały system ogrzewania i wentylacji. wywietrznik w kabinie... Klimat komfortu uzupełnia wewnętrzne wyposażenie kabiny i liczne schowki. Sisu : ponad 70 lat doświadczenia w przewozie drewna, materiałów budowlanych i ciężkich maszyn. WYTRZYMAŁOŚĆ -Nacisk na przednią oś 8,9 lub 10 ton oraz hamulce tarczowe. -Tylny most o podwójnej redukcji -Prosta rama podwozia z rurowymi poprzeczkami, wzmacniającymi jej wytrzymałość. ŁATWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA Ciągnik 4x2 :60t DMC : 19t DMCZ : 40/44t Ciągnik 6x4 : 120t / 220t DMC :26t DMCZ : 40-120t Podwozie6x4:120t /220t DMC: 26t DMCZ: 40-120t WYDAJNOŚĆ Silnik o mocy 480 KM, łączący moc i moment obrotowy dla zwiększenia produktywności pojazdu. 12-litrowy silnik E-Tech, 6-cio cylindrowy rzędowy, o 24 zaworach, średnica cylindra x skok tłoka:124 x 165 mm, dwuczęściowe tłoki ze stalowym denkiem i płaszczem aluminiowym. Układ wtryskowy o wysokim ciśnieniu wtrysku 6-ciu pomp jednostkowych sterowanych elektronicznie. Łatwa zmiana biegów i mniejsze zmęczenie kierowcy: skrzynia biegów ZF 16S221 OD z pneumatycznym wspomaganiem "Servoshift" Maksymalna moc: 353kW (480KM) @ 1900 obr/mn Maksymalny moment obrotowy: 2250Nm (229 mkg) @ 1100-1400 obr/mn |
Autor: | ROTRANS [ 28 lut 2005, 16:29 ] |
Tytuł: | |
oto zdjecia SISU |
Autor: | kalym [ 04 mar 2005, 21:00 ] |
Tytuł: | |
zapodam parę fotek ŹRÓDŁA: -www.oripaa.fi -www.vignier.com Post edytowany przez Moderatora Przyczyna-Błędy ortograficzne |
Autor: | Cyryl [ 01 kwie 2005, 15:41 ] |
Tytuł: | |
trzeba dodać, że firma Sisu jest bardzo starą firmą i jej główna działalność to pojazdy i podwozia wojskowe. do niedawna, czyli do związania się z Renault Sisu robiła ciężarówki własnej konstrukcji o takim egzotycznym wyglądzie spotykane tylko w krajach nadbałtyckich. pojazd dla naszej armii Patria jest właśnie dziełem Sisu. dodam, że pojazdy wojskowe są bardziej zaawansowane technologicznie, no i kontrakty kilkakrotnie wyższe. |
Autor: | ROTRANS [ 01 kwie 2005, 19:55 ] |
Tytuł: | |
pewnie a ile kasy idzie na tym zarobić :D:D:D |
Autor: | Cyryl [ 02 kwie 2005, 6:28 ] |
Tytuł: | |
niewyobrażalne dla przeciętnego śmiertelnika. różnica między zakupem zwykłego przewoźnika, a jakimkolwiek zakupem dokonywanym przez urzędników polega na tym, że przewoźnik sam zarobił na te pieniądze, które będzie wydawał i sam we własnej fimie bedzie użytkował pojazdy, a za zły zakup poniesie konsekwencje finansowe. zaś urzędnik wydaje nie swoje pieniądze, jest jemu w zasadzie wszystko jedno jak będzie się sprawował zakup, bo jego to nie dotyczy, a jak zakup okaże się nie trafioną inwestycją, jego kadencja się skończy. dodatkowo kontrakty wojskowe mają jeszcze jedną zaletę-są objęte tajemnicą. jeżeli w zwykłych zakupach publicznych można je skontrolować i korupcja może być wykryta, to kontrakty wojskowe są bardzo bezpieczne dla skorumpowanych urzedników państwowych. |
Autor: | irizar [ 03 kwie 2005, 12:33 ] |
Tytuł: | |
Sisu jest fajny tylko renault wiecej jezdzi sisu duzo jezdzi w finlandii |
Autor: | ROTRANS [ 21 kwie 2005, 13:58 ] |
Tytuł: | |
one są do drewna wykorzystywane w filandi |
Autor: | romi_poz [ 14 kwie 2006, 16:41 ] |
Tytuł: | |
Oprócz nazwy nie widze duzej roznicy miedzy Premium a Sisu;) mialem kiedys w Mlodym Techniku fotki Sisu do transportu wlasnie drzewa i bardzo roznil sie od dzisiejszej wersji (MT z roku bodajze 1985-86wiec chyba jeszcze wtedy nie byli w kooperacji z Renault) |
Autor: | MATEX PL [ 28 gru 2006, 11:09 ] |
Tytuł: | |
To Sisu było kiedyś opisywane w trailerze (c)lkw-bilder.de |
Autor: | ADAMO [ 28 gru 2006, 13:39 ] |
Tytuł: | |
firma ma ta tworzy pojazdy do warunków ekstremalnych (gabaryty,pojazdy do dłużycy itp.) , silnik 480 e-tech używany w sisu i w magnumce , powstał przy współpracy tych dwóch firm oprócz tego sisu produkuje niesamowicie trwałe silniki dla takich firmy min. jak massey ferguson (najnowsza seria - modele powyżej 145 Km mają silniki nie perkinsa lecz już sisu) i o ile sie nie myle także robią dla valtry - valmeta... |
Autor: | wietze [ 12 mar 2007, 21:24 ] |
Tytuł: | |
For more pictures of this unique Sisu R500, please click here |
Autor: | Cichanos [ 20 lut 2009, 19:01 ] |
Tytuł: | Re: SISU |
Sisu jest firmą Finlandzką mieszczącą się w mieście Karjaa. Kiedyś eksportowali kabiny do Kamaza i dlatego czasem szoszoni jeżdżą właśnie z takimi budami. |
Autor: | marioR143H [ 11 cze 2009, 11:09 ] |
Tytuł: | Re: SISU |
ostatnio Sisu znany jest z podukcji silników do maszyn rolniczych,produkcja ciężarówek odbywa się w małych ilościach i raczej tylko na rynki skandynawskie.Początki produkcji silników sięgają 1942r,w 1946 pojawił się pierwszy diesel a 1969 wprowadzono turbo.W 2004 powstały:Sisu Auto-pojazdy wojskowe,ciężarówki itp,oraz Agco Sisu Power-silniki.Główna fabryka mieści się w Linnavouri kołomiasta Nokia.80% produkcji jest zautomatyzowana.Fabryka silników znajduje się jeszcze w Brazyli.Ciekawe że silniki produkowane są tylko dla maszyn rolniczych a nie dla ciężarówek.Ostatnio pojawił się taki model o7-cylindrach poj.9.800cm3 i mocy 500KM. |
Autor: | skoczek69 [ 30 lis 2010, 18:42 ] |
Tytuł: | Re: SISU |
nowy model, kabina od mb światła jakby z tgx http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... lorry.html |
Autor: | Bartosz [ 30 lis 2010, 19:07 ] |
Tytuł: | Re: SISU |
Światła też od Mercedesa. |
Autor: | skoczek69 [ 30 lis 2010, 19:49 ] |
Tytuł: | Re: SISU |
rzeczywiście zasugerowałem się skosem |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |