Na jednych z forow znalazlem taki link klik napisane tam jest ze to urzadzenie podnosci norme spalin z E1 na E2 w co nie moge dac wiary. Jezeli orientujecie sie to glownie za pomoca czego ograniczana jest norma spalin
Kolego ja w to osobiście nie wierze, emisja spalin zalerzy praktycznie TYLKO od KOMORY SPALANIA, czy jest to tradycja (euro I) z pompą sekcyjną i wtryskami ''otwartymi'', czy pompa wirowa (rotacyjna) i wtrysk otwarty, czy wirowa z pompowtryskiwaczami, czy np: CDI comonrail, wyyyysoko ciśnieniowy układ, sterowany elektronicznie pompa i wtryski. Zależy tesz od krztałtu komory spalania, od jej ''dolotu'' i wydechu.
"Niezły syf mają na bazie. To ma być firma? To jakiś PGR nie firma." "Jeżeli ktoś ma burdel i syf na swoim podwórku to odrazu świadczy o człowieku."- Leszek Foss
Słyszałem ostatio że ma wejśc czy już weszło takie rozpożądzenie że na międzynarodówce czy cuś takiego nie mogą jeżdzić auto z emisją spalin poniżej EURO II, prawda?
To znaczy Ososbiscie Euro 2 jescze moga ale eouro 1 wyciogneli dlatyego ze raz na 100 Skladow trafial sie euro 1 : Poco sie Spuszczac nad silnikiem euro 1 Jak juz weszly Euro 5
jeżeli za pojazd z Euro 1 zapłacisz w Niemczech za autostradę 0,16 euro/km, a za Euro 5 - 0,09/km, to dla firmy która jeździ do Niemiec różnica jest około 7 000 euro rocznie na jednym aucie.
za pojazdy euro 2/3/4 płacisz 0,14 euro/km.
w innych krajach jest podobnie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę