Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 lut 2007, 19:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sty 2007, 18:42
Posty: 2

witam szanownych forumowiczów.
mam nadzieję, że znajdę na forum prawdziwych specjalistów od trucków.
potraktucie sprawę jako wyzwanie - bo na takie miano zasługuje. wyzwanie, dla "debeściaka" jeśli idzie o mechanikę DAFów.
opisuję problem:
- auto jak w tytule - DAF 95XF 480
- brak mocy - idzie jak 250KM, muł straszny. silnik po tzw. "generalnym remoncie" - bez efektu. kilka razy w autoryzowanym serwisie we wrocławiu - bez efektu. próbował diagnozować tzw. inżynier na polskę firmy daf - bez efektu, tylko podkulił ogon i się ulotnił. (sic!).

więc może tutaj znajdę jakiegoś prawdziwego specjalistę od DAFów, a nie byle jakiego ślusarza, którego zatrudnili w warsztacie ciężarówek, bo potrafi ustawić gaźnik w maluchu. przepraszam, ale jestem lekko wkur.. całą sytuacją. para-mechanicy w warsztatach, które odwiedzałem nic nie potrafią, a auto od 5 miesięcy stoi - kontrakty się kończą - i nikt nie potrafi mi pomóc.

proszę więc o pomoc. jeśli ktoś czuje się na siłach - tel. 512 274 822. marek.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 lut 2007, 12:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2006, 22:47
Posty: 82

ktory to jest rocznik tego Dafa ??


Tytuł:
Post Wysłano: 03 lut 2007, 16:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sty 2007, 18:42
Posty: 2

5-latek


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 10:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2006, 22:47
Posty: 82

hm... u mojego ojca w 480 z 03r. bylo to samo , brak mocy i w dodatku nieodpuszczaly hamulce z przodu , wiec najpierw wymienili jakis impulsator od pedalu gazu , pozniej jakis zawor sterujacy hamulcami przedniej osi , pozniej wgrali nowy program do kompa , koles z serwisu powiedzial ze co rok nalezy wgrywac nowy , i sie poprawilo , ale tydzien temu tata dzwoni ze znow cos nawala i za 2tyg samochod zjezdza do Polski na serwis i zobaczymy co wtedy stwierdza ,


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2005, 22:59
Posty: 122
Lokalizacja: Brzesko

Co ileś tyś km przejechanych, zaleca się zajechać na serwis aby wykasować błędy z komputera i ustawić na nowo wszystko, jak się nie będzie tego robić to samochód będzie mułowaty.


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 21:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Dziwna sprawa silnik po remoncie a układ zasilania był sprawdzany? (pompa,wtryski,filtry,odstojniki,zbiornik paliwa,przewody) dodatkowo sprawdził bym dopływ powietrza. Bo raczej już pozostaja grzebanie w elektryce choć jeśli był na serwisie i nie znaleziono żadnego błędu to jeszcze bym obstawiał przy jakieś usterce mechanicznej.
A przypadkiem skrzynia to nie jest jakiś automat????
Pozdrawiam.:):)

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł:
Post Wysłano: 05 lut 2007, 18:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2006, 9:24
Posty: 13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Na tak postawione pytanie można dać sto odpowiedzi. Podaj jakieś szczegóły.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 mar 2007, 18:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2006, 22:47
Posty: 82

A jak pokazuje turbina , bo niewiem czy twoj model bedzie mial , ale jest jakis czujnik ktory jak zle bedzie odbieral sygnal z turbiny to ten samochpod nigdy niebedzie mial mocy :?


Tytuł:
Post Wysłano: 03 mar 2007, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 16:10
Posty: 1

Witam sprawdz układ turbodoładowania zapraszam do mojego artykułu Uwaga złodziej!! w dzile mechanika moze to jest właśnie przyczyna twego nieszczęscia Pozdrawiam skot


Tytuł:
Post Wysłano: 03 mar 2007, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2006, 12:21
Posty: 3
Lokalizacja: Droga nr 206

malik 121 masz rorzegilowaną mapę paliwa, a jeśli masz turbinkę ze zmienną geometrią łopat to mogą łopatki nie ustawiać się w optymalnym położeniu i też bedzie wóz miał mulimię. Znam ten problem bo kolega parę dni temu miał podobną sprawę

_________________
RIDE TO LIVE / LIVE TO RIDE <DAF XF105.560>


Tytuł:
Post Wysłano: 04 mar 2007, 17:16

krzych.traker to widze ze sie bardzo dużo znasz na sprawach awaryjnych tirów

Co Twój post miał oznaczać ? Masz jakieś zarzuty to je przedstaw a nie piszesz bez sensu i to pierwszy post. Mod R

[ Dodano: Nie, 04.03.2007, 16:43 ]
Mod R o co ci chodz ja tylko pochwaliłem krzycha


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: