wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Scania serii P
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1065
Strona 1 z 4

Autor:  SzOfEr [ 12 cze 2005, 21:01 ]
Tytuł:  Scania serii P

Scania serii P, czyli mniejsza (budowlana, miejska, krótko dystansowa) odmiana serii R. Nie wiem jak to wygląda u Was, ale w Gdyni jest tego już bardzo dużo :) Może ktoś z szanownych panów miał okazje przyjżeć jej się z bliska i jest w stanie coś o niej powiedzieć :?:

Z moich obserwacji wynika, że jest doskonale dostosowana do ciężkich budowlanych warunków oraz przystosowana do lokalnych podróży... :)

Autor:  ciezarowka [ 03 gru 2005, 18:16 ]
Tytuł: 

ObrazekKolego Kubo. SCANIA P to nietylko jest przeznaszona do przewozów na krutkich dystansach czy też prztstosowane na place budowy. Oto rysunki kabin typu P które są przeznaczone do konkretnych zadań- 2 ostatnie posiadaja leżankę, i są przygotowane do specyficznego transportu dalekiego np:przewozy samochodów na nadwoziach typu lorra i do obsady pojazdu przez tylko i wyłącznie 1 kierowcę.Przypomnij sobie jak SCANIA proponowała ciągnik siodłowy GRIFFIN P-114 GA 4x2NA 380. Ten pojazd był to pojazd przeznaczony na transport krajowy i międzynarodowy. Pe pojazdy harakteryzuja się dużą wytrzymałościa jak i wszystkie pojazdy szwedzkich marek. A także miała ta Scania wydłużonąy okres między zjazdami na serwis w celu dokonania wymiany płynów i sprawdzenia stanu technicznego, te pojazdy widać często na polskich drogach. Co świadczy o bez awaryjności tej marki ciężarówek.

Autor:  kalym [ 04 gru 2005, 20:05 ]
Tytuł: 

Dam pare fotek Scani P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
(c)lkw-infos.net

Autor:  Alexxxxx [ 04 gru 2005, 21:41 ]
Tytuł: 

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
(c) Alexxxxx - Alex Miedema - http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/vi ... php?t=5074

Autor:  lukaszml [ 04 gru 2005, 21:47 ]
Tytuł: 

No ogółem to ta Scania P nie taka zła, w sam raz autko na solówke, np. na krajówke, gdzie codziennie do domciu zjeżdżasz to bez wyra wystarczy...:wink:

Autor:  ciezarowka [ 07 gru 2005, 22:11 ]
Tytuł: 

O to trzy ciągniki siodłowe na trasy międzynarodowe z kabiną typu P, stosowane przeważnie pod cysternami.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Mihu [ 07 gru 2005, 22:14 ]
Tytuł: 

No z tymi trasami międzynarodowymi to troszkę przesadziłeś ;) Mogę się zgodzić, ale jeśli weźmiemy pod uwagę trasy w pojedynczej obsadzie i max. 3/4 dniowe. Chociaż w naszym kraju, gdzie tnie się koszty to różnie bywa... :roll:
W zasadzie ten ciągnik przeznaczony jest na trasy średnie lub bliskie lub lokalne, które mogą zając więcej niż jeden dzień. Często wykorzystywane pod wywrotkami czy cysternami, tak jak to powiedziałeś...

Autor:  lukaszml [ 07 gru 2005, 22:41 ]
Tytuł: 

Cytuj:
No z tymi trasami międzynarodowymi to troszkę przesadziłeś Wink
No dokładnie, taki kierowca co czymś takim na międzynarodówke musi latać to krótko mówiąc przesrane ma w tej kabinie...:roll: Chyba wolałbym jeździć Premiumką z globkiem (choćby 3 letnią) niż Tym...:wink:

Autor:  ciezarowka [ 08 gru 2005, 16:24 ]
Tytuł: 

O to fotki SCANI P jeżdzżących w ruchu miedzynarodowym.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  lukaszml [ 08 gru 2005, 16:27 ]
Tytuł: 

A skąd wiesz że to jeździ w międzynarodówce...:?: To niejest pewne, jest też troche firm które jeżdżą tylko po swoim kraju i mają długie naczepy, a ciągniki z niskimi kabinami i z mniejszymi mocami...:wink:

Autor:  Mariusz [ 08 gru 2005, 18:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Panie DeL#003 to prosimy o jakieś fotki. Widzę że ty dzięki wieltonowi masz okazje widziec wiele nowych truckow. :D
to ta scania wywrotka z Wieltonu o której mówiłem, dzisiaj az 5 takich mijałem po drodze ale tylko jedną sfociłem

Obrazek

Autor:  lukaszml [ 08 gru 2005, 20:17 ]
Tytuł: 

No wywroteczka piękna, wogóle DeL są tam też jakieś Scanie, albo inne auta na budowe w konfiguracji 8 x 4...:?: Jak jakieś są to możesz pare zdjęć zrobić, mój tata kiedyś latał Volvem FM to chyba była miał właśnie 4 ośki, kolo auta biały, a wywrotka czerwona bardzo ładnie to wyglądała, pamiętam jak kiedyś pojechałem z nim na nocke to potem na drugi dzień od rana do wieczora spałem...:lol:

Autor:  kalym [ 08 gru 2005, 20:20 ]
Tytuł: 

Ja już widziałem pare takich Scani jak zaprezętował Ciężarówka co latały na międzyarodówce bo mój starszy gadał z kierowcą i on strasznie narzekał, ale mówił że zaniedługo przesiada się na Magnum. Przerąbane tłuc się w takiej Scani mała kabina nwet nie idze w środku rozprostować kości. :roll:

Autor:  Kaczor [ 09 gru 2005, 0:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
z tego co widziałem to robią naczepy do transportu złomu
Ta naczepa dostała jakąś nagrodę, chyba tytuł "Produkt Roku"...

Autor:  ciezarowka [ 09 gru 2005, 14:49 ]
Tytuł: 

Co wy wiecie o SCANI P, chyba nic. Jak ktoś zwas siedział w kabinie P to wie że na obsade jedno osobową jest w zupełności wystarczająca. Kiedyś wszystkie auta miały mechaniczne zawieszenie kabin i nikt nie nażekał. Żaden pracodawca nie oszczędza na warunkach pracy kierowców. Wejdżcie do Actrosów zachodnich firm transportowych i zobadcie w jakich warunkach oni pracują. Każdy z nich woli Scanie p z leżanką niż actrosa z leżanką i globikiem. Kabina to miejsce pracy nie salon konferencyjny i toważyski. Kierowca ma mieć konfortowy fotel. A że w tirach są łużka to tylko dobra wola pracodawcy, by kierowca spał w aucie i miał pod nadzorem pojazd. Bo i tak ma płacone noclegi i diety. A po za tym wiele firm niech zacznie płacić piniądze w wypłatach a nie najniższą krajową , a resztę w dietach. Nieważne jaka kabina tylko ważna płaca.

Autor:  Mihu [ 09 gru 2005, 15:04 ]
Tytuł: 

Co?? Kolego musisz popracować nad stylem i poprawnością pisania... Marudzimy, że Pir@ttt robi błędy, ale tutaj też ich nie brakuje... A co do kabiny Actrosa to w życiu większej bujdy nie słyszałem... Mój tato Actrosem 2540 z kabiną L przejeździł 8 lat i nigdy nie skarżył się, że ma za małą kabinę, chyba żaden szofer nie zamieniłby kabiny z wysokim dachem na niską budę szoferki. A co do Scanii P to rozmawiałem na tych wakacjach z kierowcą z Nowego Sącza (na Węgrzech), który własnie jeździ Scanią P 340... Jeszcze tylu złych słów na temat kabiny nie słyszałem ;) A i w moim odczuciu kabina jest baaardzo mała i nie odpowiada za bardzo standardom dalekiego transportu międzynarodowego jaki ustalają kabiny Magnum, FH, XF'a czy innych ciągników. Co prawda wymienione przeze mnie wozy są lokowane o klasę wyżej niż Scania P, ale nawet w Premium, FM czy CF'ie jest więcej przestrzeni życiowej ;)

Autor:  ciezarowka [ 10 gru 2005, 20:20 ]
Tytuł: 

Kabiny R i P
ObrazekObrazek

Autor:  Mihu [ 10 gru 2005, 20:38 ]
Tytuł: 

Ciężarówka, te wymiary, które zamieściłeś zaprzeczają temu co próbujesz nam udowodnić... Scania serii P nie zastąpi modelu R... przeanalizuj wymiary, wysokość kabin na tunelu silnika różni się o 30cm. Scania P nie jest ani przystosowana, ani budowana z myślą o transporcie międzynarodowym, a to, że takie modele czasami spełniają taką funkcję pokazuje jak szefowie firm oszczędzają na kierowcach :?

Autor:  Denis [ 10 gru 2005, 21:24 ]
Tytuł: 

W ofercie scani seria P jest przystosowane do:
- pojazdy budowlane
- pojazdy dystrybucyjne
- pojazdy specjalistyczne(niektóre)
O pojazdach długodystansowych nic niepiszą o P.

Autor:  ciezarowka [ 11 gru 2005, 15:12 ]
Tytuł: 

Ja wam nie prubuje tego udowodnić, ale tak jest i to czesto uzywana w transporcie dalekim. Przeanalizuj czy opłaca ci sie brać uzywana r jak za niewiele wieksze pieniądze masz nówke p. Tak samo używa się volvo fm do międzynarodówkę a w Volvie mówi się oficjalnie o tym a scania to maskuje. Tak samo jest z Axorami.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/