wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

[Ogólne] Kontrolka ładowania przy zapłonie tylko żarzy
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=11737
Strona 1 z 1

Autor:  trawers25 [ 01 gru 2007, 15:23 ]
Tytuł:  [Ogólne] Kontrolka ładowania przy zapłonie tylko żarzy

Kontrolka ładowania przy włączonym zapłonie tylko się leciutko żarzy (powinna się przecież świecić), dopiero przy odpaleniu powinna zgasnąć - u mnie nie ma różnicy, czy auto ma tylko włączony zapłon, czy też chodzi na biegu jałowym.(kontrolka się leciutko żarzy). Oprócz tego sprawdziłem dziś miernikiem jakie jest napięcie ładowania przy alternatorze. Podłączyłem miernik do zacisku + alternatora, drugi do masy napięcie wyniosło 17V, w takim samym Mercedesie kolegi, napięcie na alternatorze wyniosło 27,8V. Niestety natężenia prądu nie mogłem sprawdzić, bo nie mam miernika [A] do tak wysokich wartości. Może to Wam pomoże w ustaleniu przyczyn mojej awarii, z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Radosław.

Autor:  MAN [ 01 gru 2007, 16:08 ]
Tytuł: 

Mostek prostowniczy do wymiany, lub szczotki zacznij od sprawdzenia szczotek czy się nie skończyły

Autor:  TomVol [ 01 gru 2007, 18:09 ]
Tytuł: 

Man ma racje, ewentułalnie dioda na alternatorze śię zfajczyła, Tak czy inaczej bez wizyty u elektryka się nieobejdzie.

Autor:  dominik 2004 [ 01 gru 2007, 19:32 ]
Tytuł: 

sprawdz najpierw masę i plus czy dochodzą

Autor:  agro-car [ 01 gru 2007, 19:52 ]
Tytuł: 

wymiień szczotki wraz z regulatorem (to takie małe czarne przykręcone na dwie śrubki z tyłu alternatora) i będzie ok.

[ Dodano: Sob, 01.12.2007, 18:58 ]
Cytuj:
sprawdz najpierw masę i plus czy dochodzą
Masa czyli minus jest na wszystkich metalowych elementach podwozia i silnika.

Autor:  dominik 2004 [ 01 gru 2007, 23:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
wymiień szczotki wraz z regulatorem (to takie małe czarne przykręcone na dwie śrubki z tyłu alternatora) i będzie ok.

[ Dodano: Sob, 01.12.2007, 18:58 ]
Cytuj:
sprawdz najpierw masę i plus czy dochodzą
Masa czyli minus jest na wszystkich metalowych elementach podwozia i silnika.
jest na wszystkich metalowych elementach dopóki się gdzieś nie oderwie

Autor:  trawers25 [ 01 gru 2007, 23:41 ]
Tytuł: 

Wykręcę ten regulator i zobaczę jak wyglądają szczotki. Cały regulator kosztuje 203zł już sprawdzałem. Odezwę się w poniedziałek, zobaczymy, czy coś zdziałam, pozdrawiam Radosław.

Autor:  agro-car [ 02 gru 2007, 11:00 ]
Tytuł: 

Po wyjęciu regulatora sprawdż czy pierścienie komutatora nie są zbyt wytarte.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/