wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

[Man, TGA] Problem - '' wysokie obroty, dymi na czarno ''
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=12197
Strona 1 z 1

Autor:  Evil [ 27 gru 2007, 11:57 ]
Tytuł:  [Man, TGA] Problem - '' wysokie obroty, dymi na czarno ''

wymienilismy w naszym MANie czujnik cisnienia oleju ktory wyrzucal wczesniej bledy KLIK i bylo wszystko wporzadku kiedy po swietach nie ruszylismy w trase :/ Po przejechaniu jakis 100km zaczal bez powodu dymic, dzieje sie tak caly czas z malymi przerwami. I kolejny problem jest taki ze za nim przed swietami zjechalismy na serwis zeby wymienic czujnik cisnienia oleju to zaczal po odpaleniu "lapc" wysokie obroty :/ Dzieje sie to wtedy gdy samochod jest "cieply" - zgasimy go i odpalimy zanim silnik ostygnie. schodzi z obrotow tylko wtedy gdy nacisniemy pedal hamulca.
Co moze byc przyczyna tych nie domagan? :(

Z Gory Dziekujemy za pomoc :)

[ Dodano: Czw, 27.12.2007, 11:14 ]
ostatnio podnieslisy kabine i zobaczylismy ze sprezarka zaczela sie pocic (jest na niej olej) serwis kazal nam przejezdzic na tej sprezarce do konca roku i zobaczyc czy cos bedzie sie dzialo bo nie byl w stanie okreslic co moze z nia byc. Moze to byc przyczyna wchodzenia na wysokie obroty? (MAN ma nalatane 500tys km i sprezarka nie byla naprawiana)

Autor:  MAN [ 27 gru 2007, 12:31 ]
Tytuł: 

Zacznij od sprawdzenia odmy czy jest drożna oraz sprawdz czy turbina czasem nie cieknie czy niema oleju w kolektorze sącym

Autor:  Evil [ 27 gru 2007, 17:05 ]
Tytuł: 

Oleju w kolektorze ssaym nie ma, turbina jest sucha. jak narazie widoczny jest olej na turbo sprezarce ale nie mozemy okreslic skad tek wyciek jest rowniez serwis nie potrafil tego zlokalizowac, odma jest czysta. dodam ze dym jest bialy

Autor:  bławatek [ 27 gru 2007, 20:09 ]
Tytuł: 

kolego jeżeli masz tego MANIKA na EDC wersji 6.1 to mysle ze cały ten cyrk jest spowodowany tym ze system przechodzi w tryb ,,awaryjny'' czyli mozesz tylko dojechac do serwisu przerabiałem to samo w MANIE LE180 wszytsko było ok tylko elektromagnes w pompie padł tu może być taka sama sytuacja

jeszcze jedno sprawdz omomierzem czujniki predkosci obrotowej powinny miec ok 1,2 kOhm odezwij sie na gg to może coś wiecej ci pomoge

Autor:  Evil [ 27 gru 2007, 21:46 ]
Tytuł: 

z tym sprawdzeniem bedzie gorzej bo jestesmy w trasie i ciezko bedzie nam skolowac omomierz :/ nasz MANiek jest z 2004r ale nie jestem zorientowany jaka jest wersja EDC :/ tylko z tym ze zadnych bledow komputer nie wyswietla a samochod "szaleje"

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/