jak w temacie auto szybko łapie natomiast nie pali na wszystkich garach. nierówno pracuje ... po jakichś 30 sekundach telepaczki jest dobrze potem ciepła już chodzi idealnie..serwis przeglądał układ paliwowy i wtryski i wszystko ok ... co może być przyczyna ? ( motor 340 ps 445 000 km ) z góry dzięki za jakiekolwiek informacje .
_________________ Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d
być możliwe że to wina oleju i ci zamarza w tłokach i doiero po rozgrzaniu dobże pracuje lub taki przypadek jaki my mieliśmy w samochodzie w mercedesie benz 817 że pzretarł się nam przewód od paliwa i silnik szalał i nie chodził 1 kotł lub masz coś z przewodami paliwowymi mozre być że paliwo zamarza
_________________ http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/
tylko ze drogi kolego auto czy stało na placu czy teraz obecnie na ogrzewanym warsztacie , bo przerzucamy na niego zabudowe pali tak samo ... a czy to może byc wina zapłonu ? bo i takie komentarze słyszałem ;> ?
_________________ Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d
to z kąd by sie wzieło telepanie może być że ma za małe obroty
_________________ http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/
Może to też być wina smoka w nowszych samochodach w smoku zamontowany jest zaworek zwrotny by paliwo nie cofało się do zbiornika.Ma za małe wstępne ciśnienie paliwa i takie objawy mogą występować.
Sądze że to będzie do wymiany filter paliwa raczej na 100% sprawdż go sobie
_________________ http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/
Filtry dostał oba nowe bo miał juz wymiane obroty tez sa dobre ale zobacze ten smok moze to cos z nim nie tak ... sam mysle ze to jednak ucieka paliwo i sie czesciowo zapowietrza chodź serwis wykluczył kategorycznie taka możliwość i wzał za to kupe pieniedzy ;-d
_________________ Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d
najlepiej jest pojechac do takiego mechanika co kilka razy naprawiał takie premium i on będzie wiedział
_________________ http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/
Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
U mnie był przetarty przewód powrotny paliwa .Wydaje się to nielogiczne ale to była przyczyna a objawy były identyczne.Przetarcie było tak małe , że przeciek był prawie niewidoczny.
przyczyna juz zneutralizowana :-d pierdoła psuła cały efekt przewód paliwowy powrotny przetarł sie wielkośc dziurki była jak igła dlatego jak dłuzej postał to miał problemy z odpałem dzięki za informacje pozdrawiam
_________________ Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę