Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 mar 2008, 23:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 2:29
Posty: 9
Lokalizacja: Mazury

Koledzy proszę o pomoc, może ktoś mi wyjaśni kod INS 1 3017 . Taki właśnie wyświetla mi się w MB Atego 1217 i nie mogę go wykasować. a kiedyś rónież taki FR 0 4140 ale ten czasami da się wykasować. Proszę o podpowiedź :(


Post Wysłano: 06 mar 2008, 23:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2008, 22:04
Posty: 14
GG: 0

Witam. Nie będę mógł w pełni ci pomóc bo na temat błedów wiem tyle co ujawnili w instrukcji obsługi atego z 2002r. Wiadomo , że wg instrukcji każdy błąd to konieczna wizyta w ASO w celu podłączenia do komputera, więc nie piszą nic co oznacza jaki kod. Podają natomiast znaczenie skrótów FR MR i INS . Tak więc MR to głownie błedy wynikające z pracy silnika i raczej powiązane z układem zasilani paliwem. FR to również błędy w pracy silnika ale związane raczej z charakterystyką jazdy czyli np. przeciągnięcie obrotów na którymś z biegów itp. Natomiast INS są to urządzenia nie związane ściśle z układami napędowymi ale podłaczone pod komp. Może to być np. webasto, sprężarka czy winda jak również podgrzewany fotel albo inne urządzenia wersji specjalnych montowane przez mercedesa. Pierwsza cyfra np 1 xxxx 0 xxxx, to kategoria błędu. Jeszcze nie miałem błedu z kategori 2 ale myślę że to można zobaczyć dopiero jak uszkodzony element całkiem padnie. Jeżeli błąd pojawia sie od razu po przekreceniu stacyjki to albo komputer zapamiętał błąd (nawet jesli usterki nie ma to komunikat skasujesz tylko w serwisie) albo jest to z któreś z urządzeń które powinno już działać. Jeśli jednak po przekręceniu stacyjki błedu nie ma a pojawia się póżniej w czasie pracy silnika to spróbuj przed odpaleniem posprawdzać co nie działa a powinno.


Post Wysłano: 14 mar 2008, 0:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 gru 2007, 14:58
Posty: 45
GG: 6057926
Samochód: atego 1223
Lokalizacja: okolice Biłgoraja

witam też kiedyś miałem wyświetlanie się INS i w moim przypadku to miało związek z alternatorem nic poważnego tylko w ASO po podłączenio do kompa pouczył go, mówił że za późno zaczynał ładować a działo się to 2 lata temu w tą mroźną zimę


Post Wysłano: 15 mar 2008, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2008, 18:23
Posty: 1
GG: 0

Panowie podczepie sie pod temat. Moze ktos z Was posiada w wersji elektronicznej podreczniki w jezyku polskim od Mercedesa Atego.. glownie chodzi mi o ksiazeczke nt. FDS.
Moj szeryf przyprowadzil samochod z niemiec i wszystkie instrukcje sa w oryginale. Ciezko sie polapac.


Post Wysłano: 16 mar 2008, 2:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2008, 22:04
Posty: 14
GG: 0

Zależy jakie to Atego i z którego roku. Nie mam wersji elektronicznej ale mogę się postarać o wybrane tematy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: