Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 lut 2008, 20:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2008, 19:44
Posty: 57
GG: 0

Czy miał ktoś podobny problem w V-ce? przymierzam się do wymiany uszczelek pod 4 głowicami cała lewa strona podejrzewam że wyciek jest spowodowany stwardnieniem oringów olejowych w uszczelkach, głowice zamierzam splanować oraz prześwietlić. Może macie jakieś doświadczenia albo sugestie na ten temat? P.S mam taki problem w dwóch autach w 143H 420 95r i 143H 450 96r. W obydwu przypadkach wycieki z lewej strony silnika, widziałem sporo V8 z tym problemem i przeważnie z lewej strony silnika, natomiast u kolegi 144 460 98r miał taki problem z prawej strony on wymienił same uszczelki bez planowania głowic i niestety lało się jak wcześniej. PISZCIE!


Post Wysłano: 13 lut 2008, 21:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2007, 11:04
Posty: 36

cześć!!!
Mogę ci wytłumaczyć co jest powodem wycieku oleju.
W scaniach 143 przy przebiegu około 1,3 mln km lubią opadać tuleje.
Objawią się to wydmuchiwaniem uszczelek po głowicami.

Należy podnieść tuleję(ewentualnie zmienić na nową ) ,nowa uszczelka i beż żadnego planowania się obejdzie.
problem ten występuje głównie na 1,2,3,4 cylindrze.
Ściągnij głowicę na której jest wyciek i pomierz na jaką wys wystaje tuleja?
Sprawdź również czy tuleja jest osadzona równo!!!
Jak sprawdzisz podziel się informacjami.
Pozdrawiam.


Post Wysłano: 24 mar 2008, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2008, 19:44
Posty: 57
GG: 0

Może jeszcze jakieś sugestie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: