wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
[Renault, Premium] Olej silnikowy w układzie chłodzenia http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=14539 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Logiman [ 21 kwie 2008, 13:08 ] |
Tytuł: | [Renault, Premium] Olej silnikowy w układzie chłodzenia |
Witam! Może ktoś z forumowiczów spotkał sie z sytuacją że w układzie chłodzenia a co za tym idzie w zbiorniczku wyrównawczym pojawia się olej silnikowy. Gdzie należałoby szukać przyczyny? Taka właśnie sutuacja jest w 3-ech z 4-rech ciągników Premium 400. |
Autor: | Speedy [ 21 kwie 2008, 15:50 ] |
Tytuł: | Re: Olej silnikowy w układzie chłodzenia - Premium 400 |
Cytuj: Witam!
a dużo tego oleju czy to tylko śladowe ilości
Może ktoś z forumowiczów spotkał sie z sytuacją że w układzie chłodzenia a co za tym idzie w zbiorniczku wyrównawczym pojawia się olej silnikowy. Gdzie należałoby szukać przyczyny? Taka właśnie sutuacja jest w 3-ech z 4-rech ciągników Premium 400. |
Autor: | Artur29 [ 21 kwie 2008, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: Olej silnikowy w układzie chłodzenia - Premium 400 |
problem leży w chłodnicy oleju. |
Autor: | kraz [ 22 kwie 2008, 10:52 ] |
Tytuł: | Re: Olej silnikowy w układzie chłodzenia - Premium 400 |
Albo uszczelka pod głowicą, popatrz czy w oleju też nie ma płynu, robi się wtedy taka kawa z mlekiem. |
Autor: | Speedy [ 22 kwie 2008, 15:01 ] |
Tytuł: | Re: Olej silnikowy w układzie chłodzenia - Premium 400 |
Cytuj: Albo uszczelka pod głowicą, popatrz czy w oleju też nie ma płynu, robi się wtedy taka kawa z mlekiem. a tu ja mam troche pytanie odbiegające od tematu. w silniku olej ok zadnych śladów wody, natomiast w zbiorniczku wyrównawczym znalazłem troche jakby oleju, nie bardzo dużo ale troche było. co to może być
|
Autor: | MARLBORO [ 22 kwie 2008, 16:42 ] |
Tytuł: | Re: Olej silnikowy w układzie chłodzenia - Premium 400 |
jeżeli to śladowe ilości to wszystko jest jak najbardziej ok jeżeli są one dobrze widoczne to tak jak mowili-chłodnica oleju |
Autor: | Speedy [ 22 kwie 2008, 19:36 ] |
Tytuł: | Re: Olej silnikowy w układzie chłodzenia - Premium 400 |
Cytuj: jeżeli to śladowe ilości to wszystko jest jak najbardziej ok
yyy tylko to jest w osobówce to znaczy ze nie nie jest piz****ta uszczelka pod głowicą??
jeżeli są one dobrze widoczne to tak jak mowili-chłodnica oleju |
Autor: | Logiman [ 24 kwie 2008, 14:01 ] |
Tytuł: | Re: Olej silnikowy w układzie chłodzenia - Premium 400 |
Z czasem zbiera się dość dużo tego oleju w zależności w którym ciągniku. Ale jest go naprawde sporo. Trzeba co jakiś czas płukać układ i zbiorniczek. Sam olej w silniku nie wykazuje raczej żadnego przebarwienia typu "kawa z mlekiem". |
Autor: | loudero [ 24 kwie 2008, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: Olej silnikowy w układzie chłodzenia - Premium 400 |
Nie wiem za bardzo jak jest w Premiumce ale jak coś takiego miałem w Manie to okazało się że ten Man miał chłodzenie skrzyni biegów płynem chłodniczym.Weź sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów i będzie wszystko jasne |
Autor: | Robert jurkiewicz [ 16 maja 2008, 10:33 ] |
Tytuł: | Re: Olej silnikowy w układzie chłodzenia - Premium 400 |
Witaj kolego.ja juz ten temat przerabialem tyle ze w magnumkach.jaki przebieg maja twoje premiumki? |
Autor: | wasz_elektryk [ 13 sty 2009, 22:41 ] |
Tytuł: | Re: [Renault, Premium] Olej silnikowy w układzie chłodzenia |
Podłączę się do tematu: mam taki sam problem z tym płynem chłodzącym. Olej normalny tyle że jest go dużo. Przebieg to coś koło 670000km. Co to może być? |
Autor: | zwoli [ 14 sty 2009, 16:51 ] |
Tytuł: | Re: [Renault, Premium] Olej silnikowy w układzie chłodzenia |
Ja jutro rozbieram mana podwyzszony poziom oleju plus duze cisnienie w zbiorniku z plynem takze raczej uszczelka |
Autor: | wasz_elektryk [ 14 sty 2009, 20:33 ] |
Tytuł: | Re: [Renault, Premium] Olej silnikowy w układzie chłodzenia |
ale u mnie nie ma wysokiego ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym. Ciśnienie robi się dopiero (na zgaszonym silniku) jak płyn chłodzący przedostanie się do silnika i zbiornik jest pusty wtedy jest ciśnienie w tym zbiorniczku. Co za h*j? Chyba trzeba rozbierać silnik po jednej części i patrzeć co jest. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |