wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

[Volvo, FH] Spalanie, wady i zalety tych modeli aut
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=16145
Strona 1 z 1

Autor:  Cycu [ 14 sie 2008, 13:37 ]
Tytuł:  [Volvo, FH] Spalanie, wady i zalety tych modeli aut

Witam
Panowie mam okazje zakupic Volvo Fh z 2007 roku z silnikiem 440 lub 480 konnym Low Deck w automacie.. powieedzcie mi jak jest ze spalaniem tych autek oraz jakie maja wady i zalety auto ma latac na grecje włochy z plandeka lub chłodnia .
pozdrawiam

Autor:  ego [ 14 sie 2008, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Lowdeck pod chłodnię? Jaką? Czy to przemyślany pomysł?

Autor:  R620 [ 14 sie 2008, 14:24 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Cytuj:
Lowdeck pod chłodnię? Jaką? Czy to przemyślany pomysł?
Czemu nie ? Magnumki DXi z Pekaesu wszystkie są low-deck i latają pod chłodniami mega Schmitz.

Drugi przykład to firma Corrado i Dafy 95tki pod takimi samymi naczepami.

Autor:  Cycu [ 14 sie 2008, 15:32 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Kolego napisałem wyrażnie ze albo pod Plandeke lub pod Chłodnie a nie ma to przecierz duzej róznicy jak chłodnia jest na malych kołach :)

Autor:  Użytkownik usunięty [ 14 sie 2008, 16:45 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Przy 480 KM bardziej przydałby się manual bo automat nie pozwoli na maksymalne wykorzystanie mocy.
Masz jakieś foty ? Jak tak to wrzuć.
2007 rocznik to autko jeszcze na gwarancji , dobrze myślę ? Jak tak to myślę że nie ma na co czekać. No chyba że cena jest zbyt wysoka.

Co do tego że w lowdecku to jedyna wada że mniejsze opony się szybciej zużywają. No i nie każda naczepa pasuje jak wiadomo.

Autor:  JoHn [ 14 sie 2008, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

3 przykład firma Stanwex, która megami jezdzi na Rosję.
Co do manualu w 480 to nie będę komentować bo to po prostu śmiech.
Co do auta to ciężko określić jakieś wady, gdyż auta z tego rocznika mają może po 150 tyś km. Wiem jedno. FH 480 to mocna maszyna.

Autor:  ego [ 14 sie 2008, 17:53 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Cytuj:
Kolego napisałem wyrażnie ze albo pod Plandeke lub pod Chłodnie a nie ma to przecierz duzej róznicy jak chłodnia jest na malych kołach :)
W takiej opcji owszem. Ale nie za wiele jest chłodni na małych kołach.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 14 sie 2008, 18:21 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Cytuj:
3 przykład firma Stanwex, która megami jezdzi na Rosję.
Co do manualu w 480 to nie będę komentować bo to po prostu śmiech.
Co do auta to ciężko określić jakieś wady, gdyż auta z tego rocznika mają może po 150 tyś km. Wiem jedno. FH 480 to mocna maszyna.
Może napisz coś więcej bo mam wrażenie że może porostu biegów nie potrafisz zmieniać co ? Nie rozumiem dlaczego 480 KM w manualu będzie złym pomysłem ?

Autor:  GRZEGORZ [ 14 sie 2008, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

A dlaczego dobrym? automat jest po to żeby opcjonalnie sam wybierał najlepsze biegi i obroty silnika redukując spalanie.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 14 sie 2008, 18:35 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Teoretycznie tak ale w praktyce to bywa z nim różnie. Uważam że mając manualną skrzynię biegów ma się większą kontrolę nad autem. Czasami potrzeba depnąć po garach a automat nie zbiera się tak szybko jak manual.

Autor:  GRZEGORZ [ 14 sie 2008, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Volvo ze skrzynią automatyczną posiada przełącznik na manual tylko taki bez sprzęgła.

Autor:  J.Rodzynek [ 14 sie 2008, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Cytuj:
Teoretycznie tak ale w praktyce to bywa z nim różnie. Uważam że mając manualną skrzynię biegów ma się większą kontrolę nad autem. Czasami potrzeba depnąć po garach a automat nie zbiera się tak szybko jak manual.
Krótka pilka, jezdziles kiedys Volvem FH w automacie?? Jak nie to prosze Cie wstrzymaj sie od glosu bo nie za wiele przekażesz....


Automat w Volvie na chwile obecna jest najlepsza z dostepnych w samochodachc ciezarowych skrzynia i posiada wiele ciekawych opccji umozliwiajacych pelne wykorzystanie osiagów silnika w celach napedowych jak i zwalniajacych (przy hamowaniu VEB sam dobiera przelozenia w celu zwiekszenia efektywnosci) pozatym pozwala oszczedzac sprzeglo przez co moze ono wytrzymac sporo dluzej, tak samo owa skrzynia potrafi wykorzystac nachylenie terenu i warunki i wrzucic na luz w celu oszczednosci paliwa, każdy kto troche z nia pojeździ zacznie widziec w niej same plusy,pragne dodac ze obecnie Ishift jest sprzedawany w standarcie w Volvo, skrzynia manualna za dopłata...

Autor:  JoHn [ 14 sie 2008, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Cytuj:
Cytuj:
3 przykład firma Stanwex, która megami jezdzi na Rosję.
Co do manualu w 480 to nie będę komentować bo to po prostu śmiech.
Co do auta to ciężko określić jakieś wady, gdyż auta z tego rocznika mają może po 150 tyś km. Wiem jedno. FH 480 to mocna maszyna.
Może napisz coś więcej bo mam wrażenie że może porostu biegów nie potrafisz zmieniać co ? Nie rozumiem dlaczego 480 KM w manualu będzie złym pomysłem ?
Chyba użytkownicy wyżej wszystko już napisali. Zle się wyraziłem. Chodziło mi bardziej o to, że Twoja teoria na temat automatu jest śmieszna.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 15 sie 2008, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

J.Rodzynek > Jeździłem i moje zdanie jest proste > Automat = ch******o.
To jest moje zdanie i każdy ma prawo do własnego. Ja bym nigdy nikomu nie polecił auta w automacie i tyle.

Autor:  Cycu [ 18 sie 2008, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH

Witam
Panowie dzieki za odpowiedzi ale jednak Volva nie bedzie w jego miejsce bedzie Scania z 2003 roku .
pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/