wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
[Volvo, FH] Spalanie, wady i zalety tych modeli aut http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=16145 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Cycu [ 14 sie 2008, 13:37 ] |
Tytuł: | [Volvo, FH] Spalanie, wady i zalety tych modeli aut |
Witam Panowie mam okazje zakupic Volvo Fh z 2007 roku z silnikiem 440 lub 480 konnym Low Deck w automacie.. powieedzcie mi jak jest ze spalaniem tych autek oraz jakie maja wady i zalety auto ma latac na grecje włochy z plandeka lub chłodnia . pozdrawiam |
Autor: | ego [ 14 sie 2008, 14:19 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Lowdeck pod chłodnię? Jaką? Czy to przemyślany pomysł? |
Autor: | R620 [ 14 sie 2008, 14:24 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Cytuj: Lowdeck pod chłodnię? Jaką? Czy to przemyślany pomysł?
Czemu nie ? Magnumki DXi z Pekaesu wszystkie są low-deck i latają pod chłodniami mega Schmitz.Drugi przykład to firma Corrado i Dafy 95tki pod takimi samymi naczepami. |
Autor: | Cycu [ 14 sie 2008, 15:32 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Kolego napisałem wyrażnie ze albo pod Plandeke lub pod Chłodnie a nie ma to przecierz duzej róznicy jak chłodnia jest na malych kołach |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 14 sie 2008, 16:45 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Przy 480 KM bardziej przydałby się manual bo automat nie pozwoli na maksymalne wykorzystanie mocy. Masz jakieś foty ? Jak tak to wrzuć. 2007 rocznik to autko jeszcze na gwarancji , dobrze myślę ? Jak tak to myślę że nie ma na co czekać. No chyba że cena jest zbyt wysoka. Co do tego że w lowdecku to jedyna wada że mniejsze opony się szybciej zużywają. No i nie każda naczepa pasuje jak wiadomo. |
Autor: | JoHn [ 14 sie 2008, 17:50 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
3 przykład firma Stanwex, która megami jezdzi na Rosję. Co do manualu w 480 to nie będę komentować bo to po prostu śmiech. Co do auta to ciężko określić jakieś wady, gdyż auta z tego rocznika mają może po 150 tyś km. Wiem jedno. FH 480 to mocna maszyna. |
Autor: | ego [ 14 sie 2008, 17:53 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Cytuj: Kolego napisałem wyrażnie ze albo pod Plandeke lub pod Chłodnie a nie ma to przecierz duzej róznicy jak chłodnia jest na malych kołach
W takiej opcji owszem. Ale nie za wiele jest chłodni na małych kołach.
|
Autor: | Użytkownik usunięty [ 14 sie 2008, 18:21 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Cytuj: 3 przykład firma Stanwex, która megami jezdzi na Rosję.
Może napisz coś więcej bo mam wrażenie że może porostu biegów nie potrafisz zmieniać co ? Nie rozumiem dlaczego 480 KM w manualu będzie złym pomysłem ?
Co do manualu w 480 to nie będę komentować bo to po prostu śmiech. Co do auta to ciężko określić jakieś wady, gdyż auta z tego rocznika mają może po 150 tyś km. Wiem jedno. FH 480 to mocna maszyna. |
Autor: | GRZEGORZ [ 14 sie 2008, 18:26 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
A dlaczego dobrym? automat jest po to żeby opcjonalnie sam wybierał najlepsze biegi i obroty silnika redukując spalanie. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 14 sie 2008, 18:35 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Teoretycznie tak ale w praktyce to bywa z nim różnie. Uważam że mając manualną skrzynię biegów ma się większą kontrolę nad autem. Czasami potrzeba depnąć po garach a automat nie zbiera się tak szybko jak manual. |
Autor: | GRZEGORZ [ 14 sie 2008, 18:43 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Volvo ze skrzynią automatyczną posiada przełącznik na manual tylko taki bez sprzęgła. |
Autor: | J.Rodzynek [ 14 sie 2008, 20:54 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Cytuj: Teoretycznie tak ale w praktyce to bywa z nim różnie. Uważam że mając manualną skrzynię biegów ma się większą kontrolę nad autem. Czasami potrzeba depnąć po garach a automat nie zbiera się tak szybko jak manual.
Krótka pilka, jezdziles kiedys Volvem FH w automacie?? Jak nie to prosze Cie wstrzymaj sie od glosu bo nie za wiele przekażesz....Automat w Volvie na chwile obecna jest najlepsza z dostepnych w samochodachc ciezarowych skrzynia i posiada wiele ciekawych opccji umozliwiajacych pelne wykorzystanie osiagów silnika w celach napedowych jak i zwalniajacych (przy hamowaniu VEB sam dobiera przelozenia w celu zwiekszenia efektywnosci) pozatym pozwala oszczedzac sprzeglo przez co moze ono wytrzymac sporo dluzej, tak samo owa skrzynia potrafi wykorzystac nachylenie terenu i warunki i wrzucic na luz w celu oszczednosci paliwa, każdy kto troche z nia pojeździ zacznie widziec w niej same plusy,pragne dodac ze obecnie Ishift jest sprzedawany w standarcie w Volvo, skrzynia manualna za dopłata... |
Autor: | JoHn [ 14 sie 2008, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Cytuj: Cytuj: 3 przykład firma Stanwex, która megami jezdzi na Rosję.
Może napisz coś więcej bo mam wrażenie że może porostu biegów nie potrafisz zmieniać co ? Nie rozumiem dlaczego 480 KM w manualu będzie złym pomysłem ?Co do manualu w 480 to nie będę komentować bo to po prostu śmiech. Co do auta to ciężko określić jakieś wady, gdyż auta z tego rocznika mają może po 150 tyś km. Wiem jedno. FH 480 to mocna maszyna. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 15 sie 2008, 22:30 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
J.Rodzynek > Jeździłem i moje zdanie jest proste > Automat = ch******o. To jest moje zdanie i każdy ma prawo do własnego. Ja bym nigdy nikomu nie polecił auta w automacie i tyle. |
Autor: | Cycu [ 18 sie 2008, 11:54 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH |
Witam Panowie dzieki za odpowiedzi ale jednak Volva nie bedzie w jego miejsce bedzie Scania z 2003 roku . pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |