Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Ford Transconti
Post Wysłano: 03 kwie 2005, 20:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2005, 18:22
Posty: 304
Lokalizacja: się biorą dzieci??

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Szczeże mowiąc to jeszcze tego FORDA niewidzialem
ŹRÓDŁO:www.lkw-infos.net

_________________
4 8 15 16 23 42 EXECUTE


Tytuł:
Post Wysłano: 20 kwie 2005, 21:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Taaak... Trancontinental jest naprawdę wart przypomnieniea :) dziś trochę się o tych maszynach zapomina :( niestety... wiem, że kiedyś (czyt. połowa lat 80tych) kilka sztuk było w PEKAESIE :D to były motory 350 KM... aaa zapomniałbym o normie paliwa! :D 47 litrów na setkę... :D


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sty 2006, 12:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 16:06
Posty: 188
Lokalizacja: Dobre Miasto

Bardzo fajne auto, i faktycznie rarytas-ja już całe lata takiego nie widziałem. W swoim czasie był to bardzo nowoczeny pojazd, a napędzał go silnik Cummins o mocy 337KM. Były niegdyś używane w dużych ilościach przez nrd-owski Deutrans i węgierski Hungarocamion.

_________________
pozdrawiam
Przemek


Tytuł:
Post Wysłano: 03 sty 2006, 15:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 paź 2005, 23:35
Posty: 40
Lokalizacja: Niderlandy

Tytuł:
Post Wysłano: 05 sty 2006, 17:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
napędzał go silnik Cummins o mocy 337KM
Co do tego, że Cummins to się zgadzam, ale co do samej wartości mocy nominalnej to już nie do końca ;) Otóż z tego co się orientuję to Ford Transcontinental napędzany był serią silników NTE (modele od 290 do 370), których moce wynosiły ok. 245, 275, 320 i 352 KM. Pozdrawiam!


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lut 2006, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2006, 18:46
Posty: 35
Lokalizacja: Warszawa

Z tego co wiem, to kabina Transcontinentala pochodzila z Berlieta, a nieco pozniej Renault wykorzystal te kabine do R-ek i Majorek.


Tytuł:
Post Wysłano: 21 paź 2007, 10:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2007, 14:34
Posty: 26
Lokalizacja: Wielkopolska- Kobylin

Z tego co się dowiedziałem to ford transcontinental miał dużą kabinę jak na tamte czasy.

_________________
Scania R


Post Wysłano: 24 wrz 2008, 0:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sty 2006, 20:12
Posty: 46
GG: 4224041
Samochód: Alfa Romeo
Lokalizacja: Wrocław

Fotki wnętrza

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Silnik:
Obrazek

i rodzaje silników używanych w tych pojazdach:

Super 252 245 DIN-pk/2100 rpm
NTC 335 E T 273 DIN-pk/1950 rpm
NTC 355 E TA 308 DIN-pk/1950 rpm
NTC 335 TA 340 DIN-pk/2100 rpm

Big Cam:

NTE 290(255) 244 DIN-hp/1900 tpm
NTE 290(335) 274 DIN-hp/1900 tpm
NTE 350(335) 320 DIN-hp/1900 tpm
NTE 370(335) 352 DIN-hp/2100 tpm

Zdjęcia plus silniki ze strony internetowej: http://www.fordtranscontinental.nl/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: