Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 maja 2009, 6:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 kwie 2009, 7:19
Posty: 9
GG: 0
Samochód: MAN 41.463

jak się odpala na krótko?


Post Wysłano: 17 maja 2009, 9:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Akurat w manie bardzo prosto.
Odkrecasz obudowe kolumny kierowniczej. Zobaczysz stacyjke, i to urzadzenie ktore zalacza zaplon.
Wychodzzi z niego 5 lub 6 kabli przylutowanych do blaszek. Za pomoca kontrolki wybadaj w ktorym jest prad caly czas. Za pomoca kabla doprowadz prad do tej blaszki ktora spowoduje krecenie rozrusznika.
Zeby samochod zapalil musi byc wlaczony zaplon. Trzeba doprowadzic prad do blaszek sterujacych zaplonem (lub wlaczyc go kluczykiem).

Inny sposob.
Odkrec stacyjke. Bedziesz widzial miejsce w ktore bolec ze stacyjki wchodzi w pudeleczko z blaszkami. W miejsce po bolcu wloz srubokret i przekrec w prawo. I juz.


Post Wysłano: 17 maja 2009, 10:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 kwie 2009, 7:19
Posty: 9
GG: 0
Samochód: MAN 41.463

serdeczne dzięki kolego madefaker za pomoc


Post Wysłano: 17 maja 2009, 12:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 22:05
Posty: 207
GG: 5539280
Samochód: Iveco Stralis 480
Lokalizacja: Chodziez

A w MANie niema wlacznika do odpalania przy lewarku zmiany biegow jak sie podniesie kabine?
Ja jak jezdzilem kiedys 18 to tam byl orginalny wlacznik rozrusznika :)

Poza tym zawsze mozna doprowadzic przewod do elektrozaworu :U

_________________
LASEKUR LASEKUROLUM AB1993 CE1997 DE2008


Post Wysłano: 17 maja 2009, 12:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Pewnie padła ci stacyjka?? :>
W F2000 dość często się to zdarza. U nas elektryk dorabia do niej guzik, przez co nie trzeba wymieniać stacyjki i pali 'na dotyk'. :wink:


Post Wysłano: 18 maja 2009, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2006, 16:19
Posty: 51
Samochód: MAN
Lokalizacja: Poland/EU

Cytuj:
Pewnie padła ci stacyjka?? :>
W F2000 dość często się to zdarza. U nas elektryk dorabia do niej guzik, przez co nie trzeba wymieniać stacyjki i pali 'na dotyk'. :wink:
Z tym dorabianiem guzika do odpalania to trzeba uważać.
Jeśli zepsuł się mechanizm który załączał kostke to trzeba wymienić całą stacyjke,
ponieważ ośka w stacyjce jest już wyrobiona i może załączyć się w czasie jazdy blokada kierownicy.


Post Wysłano: 18 maja 2009, 20:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Tak btw. to śmigalem transitem, który miał zepsutą stacyjkę i miał taką "niby" stacyjke (prawie jak kłódka) na krótko nad pedalami.
Wkladalo sie tylko kluczyk do właściwiej stacyjki i przekrecalo dorobioną stacyjke.

Ciarki mi przechodza jak sobie pomyśle co by było jakby mi sie cofnął kluczyk w czasie jazdy (nieprzekręcony teoretycznie może sie łatwo cofnąc).


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: