wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
[Renault, Manager G300] Słabe hamulce http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=19034 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | marma [ 20 lut 2009, 19:37 ] |
Tytuł: | [Renault, Manager G300] Słabe hamulce |
Mam pytanie do użytkowników; co może być przyczyną słabych hamulców; dodam,że szczęki,bębny,samoregulatory są ok.Przy pustym autku hamulec jeszcze jest jako-taki do przyjęcia natomiast po załadunku to "katastrofa",co niektórzy twierdzą że to taki urok tych modeli ale nie chce mi się wierzyć.Jeśli ktoś miał podobne objawy a dał sobie z tym radę bardzo proszę o podpowiedż.Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie. |
Autor: | Maderfaker [ 20 lut 2009, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Słabe hamulce Renault menager G 300 |
W samochodzie powinien byc zawor ktory reguluje cisnienie (co za tym idzie sile) w ukladzie hamulcowym w zaleznosci od ladunku. Byc moze on jest zepsuty. |
Autor: | chodko [ 20 lut 2009, 21:15 ] |
Tytuł: | Re: [Renault, Manager G300] Słabe hamulce |
Zasadnicze pytanie czy tylne zawieszenie jest na poduszkach czy na resorach ? Jeśli na poduszkach to powinien być regulator siły hamowania ciśnieniowy najczęściej w jednej obudowie z zaworem przekaźnikowym , zmocowany na ramie nad mostem.Żeby go sprawdzić trzeba zmierzyć ciśnienie na siłowniki przy załadowanym powinno być przynajmniej 5-6 atm.Jeśli resory to zawór ma dźwignię połączoną z mostem , ciśnienie powinno rosnąć jak ją odłączysz i podniesiesz do góry.Ta opinia , że tak jest w tych samochodach to bzdura . W moim był zepsuty ten regulator ciśnieniowy i to było przyczyną . |
Autor: | marma [ 20 lut 2009, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: [Renault, Manager G300] Słabe hamulce |
Cytuj: Zasadnicze pytanie czy tylne zawieszenie jest na poduszkach czy na resorach ? Jeśli na poduszkach to powinien być regulator siły hamowania ciśnieniowy najczęściej w jednej obudowie z zaworem przekaźnikowym , zmocowany na ramie nad mostem.Żeby go sprawdzić trzeba zmierzyć ciśnienie na siłowniki przy załadowanym powinno być przynajmniej 5-6 atm.Jeśli resory to zawór ma dźwignię połączoną z mostem , ciśnienie powinno rosnąć jak ją odłączysz i podniesiesz do góry.Ta opinia , że tak jest w tych samochodach to bzdura . W moim był zepsuty ten regulator ciśnieniowy i to było przyczyną .
Tak Kolego nie dodałem,że jest na poduszce i występuje tam wspomniany zawór z "iglicą",która się wysuwa lub chowa w zależności od ustawienia wysokości na poduszkach.Jeśli to ten zawór o którym wspominasz to proszę potwierdż.Wszystkim wielkie dzięki za rady i wskazówki.
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |