Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 mar 2009, 17:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Witam . Znajomy wpadł na pomysł żeby do Scanii 113 założyć kabinę od Scanii 124/144. I mam pytanko czy takie coś jest w ogóle możliwe ? Bo z tego co ja wiem rama w serii 3 jest chyba inna niż w serii 4 ? Czy w obu seriach ramy były takie same i taka wymiana kabiny jest możliwa ?


Post Wysłano: 15 mar 2009, 17:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Wszystko jest możliwe,ale koszta poniesione na przeróbkę mina się z celem.Lepiej kupić czwórkę.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 15 mar 2009, 17:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Też mi się tak wydaje . Tylko że ona ma kabinę od czwórki która stoi na placu. I chcieliśmy się tylko dowiedzieć czy coś takiego da się faktycznie zrobić .


Post Wysłano: 15 mar 2009, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Jeśli ma kabinę do "4" to ja bym się rozejrzał za podwoziem tej serii, jeśli chodzi o podwozie 3 jest ono całkowicie inne, inny układ akumulatorów, calkowicie inne zawieszenie kabiny, "pływająca chłodnica", inny filtr powietrza (umiejscowienie), w trójce lewarek zostaje przy silniku, w czwórce jest w kabinie. Owszem dla upartego wykonalne ale wg. mnie bez sensu.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 15 mar 2009, 20:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

To samo mu mówiłem. Ale wiecie jak to jest jak się ktoś uprze. Auta nie chce zmieniać bo jest w dobrym stanie technicznym chce poprawić wizerunek samochodu. Ja radziłem mu żeby dołożył tylko plastiki od wersji Streamline . Bo to chyba da rade zrobić


Post Wysłano: 15 mar 2009, 21:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
To samo mu mówiłem. Ale wiecie jak to jest jak się ktoś uprze. Auta nie chce zmieniać bo jest w dobrym stanie technicznym chce poprawić wizerunek samochodu. Ja radziłem mu żeby dołożył tylko plastiki od wersji Streamline . Bo to chyba da rade zrobić
Da się tylko trzeba wywalić stary zderzak, nadkola z przodu. Tylko nie wiem jak z narożnikami kabiny bo w zwykłej były przykręcane boczki z przetłoczeniami a Stramline ma gładkie.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 16 mar 2009, 8:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

A o które boczki Ci konkretnie chodzi kolego ? Bo nie bardzo mogę zrozumieć :D Te z przodu przy atrapie ?


Post Wysłano: 16 mar 2009, 18:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
A o które boczki Ci konkretnie chodzi kolego ? Bo nie bardzo mogę zrozumieć :D Te z przodu przy atrapie ?
Tak, są one po bokach atrapy w "zwykłej" wersji. Do nich mozna było przykręcić dodatkową owiewkę narożną.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: