Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 kwie 2009, 19:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 kwie 2009, 19:08
Posty: 1
GG: 0
Samochód: Reno

witam mam problem z tirem niechca otworzyc karnetu bo nie mam w firance u gory linki i oczek mimo ze jest certyfikat


Post Wysłano: 06 kwie 2009, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Gdzie ten karnet chcesz otworzyć w PL? Problem masz i raczej nic nie poradzisz. Jak chcesz wozić na stałe ładunki pod karnetem to radzę od razu obkuć oczkami celnymi bo problem będziesz miał za każdym razem. A certyfikat ? No to chyba jedynie, że go masz i nic więcej Ci nie daje.

Ale to jeszcze nic, zdarzają się takie głowy np w Ludwigsfeldzie(na ringu Berlina) czy Magdeburgu, że nawet burtofiranką nie ma co podjeżdżać i im nie przetłumaczysz.

_________________
International Haulage


Post Wysłano: 06 kwie 2009, 20:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
Gdzie ten karnet chcesz otworzyć w PL? Problem masz i raczej nic nie poradzisz. Jak chcesz wozić na stałe ładunki pod karnetem to radzę od razu obkuć oczkami celnymi bo problem będziesz miał za każdym razem. A certyfikat ? No to chyba jedynie, że go masz i nic więcej Ci nie daje.

Ale to jeszcze nic, zdarzają się takie głowy np w Ludwigsfeldzie(na ringu Berlina) czy Magdeburgu, że nawet burtofiranką nie ma co podjeżdżać i im nie przetłumaczysz.
Tu nie ma nic do tłumaczenia lub nie. W Konwencji TIR jest ze szczegółami opisane jakim wymaganiom musi odpowiadać pojazd do przewozu pod zamknięciem celnym. A na pewno firanka tych warunków nie spełnia.Bez większego problemu można prawie przy każdej dostać się do przestrzeni ładunkowej.
A mówiąc o oczkach , to te powinny być nitowane od wewnątrz.Bo często widzi się o oczkach nity zrywalne.Które spokojnie mozna odwiercić, naczepę otworzyć a potem przynitować z powrotem.
Dziwię się celnikowi który podpisał się pod certyfikatem.Niejeden raz zdarzało się w takich razach ,z jego cudzoziemski kolega po prostu unieważniał Certyfikat.Uznając go przy istniejących usterkach celnik bierze odpowiedzialność za zgodność ładunku z dokumentami które potwierdził na siebie.

_________________
ego


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: