najstarszy znany mi sposob ustawienia to metoda kropelkowa musisz popytac starszych mechanikow na czym to polega bo ja juz dobrze nie pamietam, wiem, ze musisz zgrac rozrzad z tym, ze do ustawienia kata wtrysku musisz uwzglednic wyprzedzenie potem na 1-szy cylinderek pompy wkrecasz uciety i zagiety przewod paliwowy przypominajacy znak zapytania ?, potem wykrecasz zaworek zasilajacy w paliwo i wkrecasz zwykly holenderek polaczony przewodem z butelka z paliwem uniesiona nad glowice, w momecie przesuniecia pompy w jedna ze stron paliwo bedzie "sie lalo ciurkiem" w druga strone paliwo przestanie "sie lac", musisz to wyposrodkowac prawdopodobnie 1 kropla na sekunde ale tego nie pamietam, popytaj moze forumowicze podpowiedza.
czlowiek troszke teskni za prawdziwa mechanika, pozdrawiam
Ustawiłem koło zamachowe na 19st. ,a pompę na 8st.-znak w pompie /było 26st. i 8st./-ustawienie mechanika z niby sewisu ,samochód bez mocy,kopcił.
Może ktoś to zweryfkować czy są to ustawienia fabryczne,może jest na tym forum mechanik z jakiegoś serwisu.Dodam tylko ze po moim ustawieniu jest różnica ,śilnik jest żwawszy.Proszęo pomoc......
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę