wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN LE 10.150 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=21142 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | pijok190 [ 10 lip 2009, 9:16 ] |
Tytuł: | MAN LE 10.150 |
witam Mam egzamin na kat.C 14.07 w Word Katowice na tym właśnie autku MAN LE 10.150 jest to mój pierwszy egzamin. Kurs robiłem na innym aucie i dlatego pytam. Mogł by ktoś dac jakies foty itp. z opisem tego autka(płyny, światła itp.) Jak ktoś wie jaka jest szkrzynia z przebitka czy bez i takie tam. Za wszytskie info będę wdzieczny....:D Dzieki |
Autor: | Harry_man [ 10 lip 2009, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
150KM to będzie na pewno pojedyncza skrzynia, bez żadnych przebitek czy przełączników. |
Autor: | adasko87 [ 10 lip 2009, 12:30 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
http://www.word.kielce.pl/pl/index.php? ... &Itemid=30 tutaj masz troszke, skrzynia bez przebitki chyba 6 biegów, a ze światłami na zewnatrz dasz sobie radę bo chyba widac które się świeci po wciśnięciu przycisku z danym światłem! |
Autor: | pigulka [ 10 lip 2009, 15:42 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
jezeli jest to ten sam co w Bytomiu to ma 5 biegow |
Autor: | Walp [ 10 lip 2009, 22:01 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
1. Ten link z Kielc! 2. Fotki poniższe (biały MAN z Bytomia - identyczny jak w Katowicach - jedyne różnice to że w Katowicach jest żółty i zamiast izotermy na szmacianą pakę, też żółtą - foto na samym dole). Fotki czerwonego MAN-a nie wiem skąd są, ale to identyczny model. MAN z WORD Katowice: 3. Na koniec - nieśmiertelny filmik z Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=NmDgXLYnh8Q To starsza wersja MANa ale wszystko jest identycznie jak w tych nowszych LE. Wklejam to wszystko już nie pamiętam który raz. Jak jeszcze raz ktoś zapyta o MANA LE, to zabiję... |
Autor: | pijok190 [ 11 lip 2009, 9:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Dzieki wielkie Jesteś gościu :D::D Za taka pomoc to tylko podziekowania:d Teraz tylko jakoś we wtorek zdać :D |
Autor: | aaaajazda [ 24 sty 2012, 20:01 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Ogólnie wszystko się zgadza oprócz lusterek, w tym Manie w Bytomiu lusterka trzeba ustawiać ręcznie. |
Autor: | Paksjeh [ 11 lut 2012, 13:25 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Mam pytanie co do tego MANa, czy puszczając samo sprzęgło bez dodawania gazu samochód ruszy? |
Autor: | Pawełeczek [ 11 lut 2012, 14:07 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
a to są jakieś samochody, które nie ruszą w ten sposób ? |
Autor: | Paksjeh [ 11 lut 2012, 14:49 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
W nie wszystkich starszych samochodach tak ruszysz. |
Autor: | zdrzalson [ 13 lut 2012, 19:40 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Siemka mam pytanie będe zdawał na MANie w Bytomiu a uczyłem się na innym samochodzie i to w dodatku złomie, czy na tym Man 10.150 nie trzeba otwierać przedniej klapy?? i nie ma płynu wspomagania kierownicy?? |
Autor: | Radhezz [ 14 lut 2012, 2:00 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
zdrzalson, a co byś chciał pod tą klapą znaleźć, skoro wszystko co interesuje osobę egzaminowaną masz oznaczone w poście kolegi Walp-a? Co do płynu wspomagania kierownicy - nie znajduje się na liście rzeczy "do sprawdzenia". Co prawda płyn hamulcowy do sprzęgła (ile razy to wspominam to śmiać mi się chce ) też nie, a czasem pytają, choć ja się osobiście nie spotkałem. Takiego MAN-a nie znam, ale jak miałbym stawiać na coś to pewnie do wspomagania jest ten sam płyn co do sprzęgła |
Autor: | aaaajazda [ 14 lut 2012, 16:35 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Radhezz mylisz się, żeby sprawdzić w Manie 10.150 płyn do wspomagania kierownicy trzeba kipnąć kabine (ale tego zadania nie ma na egzaminie, chociaż spytać mogą) i nie jest to samo co płyn hydrauliczny (a nie hamulcowy) do wspomagania sprzęgła. |
Autor: | MAN [ 14 lut 2012, 17:03 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Cytuj: Takiego MAN-a nie znam, ale jak miałbym stawiać na coś to pewnie do wspomagania jest ten sam płyn co do sprzęgła
I tu sie mylisz do wspomagania jest np olej ATF a do sprzęgła np płyn hamulcowy DOT4
|
Autor: | Radhezz [ 14 lut 2012, 17:22 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Dobra, przyznaję się do błędu W sumie mogłem to przewidzieć skoro w osobówce też do wspomagania mam ATF |
Autor: | zdrzalson [ 20 lut 2012, 20:54 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
A czy na tym Manie z Bytomia ruszamy z drugiego biegu, jest na tyle mocny?? |
Autor: | Radhezz [ 20 lut 2012, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Cytuj: A czy na tym Manie z Bytomia ruszamy z drugiego biegu, jest na tyle mocny?? Źle kolego sformułowałeś pytanie, bo ruszyć to on może i da radę, ale może się to zakończyć przedwczesnym zakończeniem egzaminu Moim zdaniem - skrzynia 5 lub 6 - ruszaj zawsze z "1", a jak masz skrzynię 8 to zapytaj egzaminatora - głowy za takie pytanie przed wyjazdem na miasto Ci nie urwie - ja pytałem i się dowiedziałem że ruszamy z "1" (mimo tego że zdawałem TGL 12.240) A też nie ma specjalnie znaczenia kiedy się dowiesz z którego biegu ruszać, bo co Ci ta wiedza da np. tydzień wcześniej? Lepiej się przygotujesz, czy jak? P.S. Nawet Star 244 z 3 tonami z dwójki rusza spokojnie, byle nie pod górkę |
Autor: | zdrzalson [ 20 lut 2012, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Bo ja się uczyłem na Volvo FL 611 i tam była 6 biegowa skrzynia i zawsze z dwójki ruszałem, tylko na placu używałem jedynki |
Autor: | Radhezz [ 20 lut 2012, 21:39 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
Cytuj: Bo ja się uczyłem na Volvo FL 611 i tam była 6 biegowa skrzynia i zawsze z dwójki ruszałem, tylko na placu używałem jedynki No ok spoko, ale na końcu napisałem Ci coś o zabytku z nie najmocniejszym silnikiem, czyli Starze - da radę. Ale się tego nie robi - znajomy robił kurs na 8.150, skrzynia "6" - biegi od pierwszego zawsze, ja też na kursie latałem Mercedesem 1920 ze skrzynią "6", i też zawsze od jedynki.W ogóle wydaje mi się że jeśli mówimy o skrzyniach 5 lub 6-cio biegowych to nie warto się szarpać - biegi dłuższe, machania wajchą tyle co w osobówce, więc po co kombinować jak ruszenie z "1" nigdy nie będzie błędem? Starty z 2 lub 3 biegu robią się sensowne przy skrzyniach 8-mio biegowych, gdzie biegi początkowe są krótsze i jest więcej machania przy przyspieszaniu "od 1" No i tak ogólnie nie mówimy o normalnej eksploatacji pojazdu tylko egzaminie, który rządzi się swoimi prawami |
Autor: | stasek [ 20 lut 2012, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: MAN LE 10.150 |
W czwartek miałem egzamin w DG na takim samym Manie i egzaminator kazał mi ruszać z drugiego biegu, choć i tak ruszałem z pierwszego... Zależy na kogo trafisz, w zimie niby testy zalecają ruszać z drugiego biegu... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |