Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 wrz 2009, 19:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2009, 21:04
Posty: 28
GG: 0
Samochód: man 19.272

Witam mam poważny problem bo nie moge podnieść kipra w manie f90 jak załączam pompe i i włączam kiprowanie to napoczątku nie było żadnej reakcji a teraz po paru próbach itd to silnik dusi aż zgaśnie a kiper ani drgnie. Cos tam zazgrzyta czasami i nic więcej
Nie wiem co to może być ?
dodam że pompa działa na 100% bo hds działa normalnie.


Post Wysłano: 11 wrz 2009, 21:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sty 2006, 20:48
Posty: 48
GG: 0
Samochód: Serwisowy
Lokalizacja: Karlino

A ten maniek ma może wyjście hydrauliki na przyczepę? Jeżeli tak, to sprawdź czy nie jest przestawiony przełącznik na jej kiprowanie.


Post Wysłano: 12 wrz 2009, 7:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2009, 21:04
Posty: 28
GG: 0
Samochód: man 19.272

Ma ten przełącznik ale to nie to. Przełączałem tak i tak i nie ma żadnej różnicy.
Stało sie to nagle, cały dzień kiprowałem i było dobrze aż nagle przestał działać
dodam jeszcze że jakiś czas temu miałęm identyczną sytuacje -podjechałem do mechanika coś tam posprawdzał i kiper zaczął działać ale sam mechanik nie potrafił stwierdzić co było przyczyną :shock: , mówił że nic nie zrobił tylko sprawdził ciśnienie

Macie jeszcze jakieś pomysły ?


Post Wysłano: 12 wrz 2009, 11:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Jesli przewod do kiprowania masz na szybkozlacze, to mozliwe ze ono zawiodlo. Moze sie poprostu nie otworzylo.
Sproboj wkrecic przewd bezposrednio w silownik, tak zeby pominac szybkozlacze, lub wstaw na probe inne.

Mozliwa jest tez awaria samego silownika ale bardzo trudno go zepsuc wiec to raczej nie to.


Post Wysłano: 12 wrz 2009, 13:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2009, 21:04
Posty: 28
GG: 0
Samochód: man 19.272

Szybkozłączek nie ma bo to jest jest solówka z hds


Post Wysłano: 12 wrz 2009, 20:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Moze nie doczytalem, sorki.

W takim razie uwazam ze to awaria zaworu sterujacego. Moze sie przycina.


Post Wysłano: 16 wrz 2009, 19:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2009, 19:17
Posty: 21
GG: 0
Samochód: XCMG, Hydros

rozumiem ze hds jest napedzany z oddzielnej pompy i kiper tak samo czy masz jedna pompe do tego i tego?? mozliwe sprawdz jesli masz te dwa układy oddzielnie sprawdź poziom oleju w zbiorniku płynu hydraulicznego dla kipra. jeśli hds i kiper jest na jednej pompie a hds działa możesz mieć po drodze płynu hydraulicznego masz filtr oleju dla kipra. Mój typ to pompa jeśli jest osobna dla hds i kipra a jak razem to może filtr lub przełącznik jaki masz elektryczny / elektroniczny załączanie kipra czy kran jakiś?


Post Wysłano: 17 wrz 2009, 18:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2009, 21:04
Posty: 28
GG: 0
Samochód: man 19.272

Wszystko jest na jednej pompie kiper załączany pneumatycznie z kabiny.
byłem u mechaniorów porozkręcali pomierzyli ciśnienie w paru miejcach , złozyli do kupy i nic >wszyscy stoją obok auta aż nagle zaczął podnosić :shock:
I znów nie wiem jaka była przyczyna , obstawiamy że może jakiś paproch w oleju albo coś ,sam nie wiem.
Drugi raz to już sie zdażyło


Post Wysłano: 19 wrz 2009, 11:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2009, 19:17
Posty: 21
GG: 0
Samochód: XCMG, Hydros

filtry wymieniali Tobie w układzie?? może to pomoże żeby sie już tak nie działo filtr powinien wyłapać jakiś "paproch" chociaż musiałby sie to dostać duży paproch jak mówisz. a takie pytanie kiper już teraz normalnie chodzi jak wcześniej?? wcześniej jak nie chciał podnieść to przewody się naprężały?zobacz czy nie cieknie z tłoczyska bo możliwe ale nie na pewno jest opcja że sie któraś uszczelka podwinęła...


Post Wysłano: 19 wrz 2009, 13:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2009, 21:04
Posty: 28
GG: 0
Samochód: man 19.272

Wszystko ładnie chodzi jak przedtem ,nic nie cieknie filtr zmieniony.
Podejrzewam jeszcze że mogło coś być z ogranicznikiem kipra (na dole przy gnieżdzie takie łapki które wyłączają tłok jak sie przechyla) Bo mechanik tam rozruszał je rurką
No niebede wiecej nic kombinował bo narazie wszystko działa . :D
dzieki za pomoc :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: