Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 mar 2010, 16:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 mar 2010, 16:09
Posty: 3
GG: 0

Witam , czy mógłby ktos powiedzieć jak ustawić zapłon do samochodu marki Jelcz 317D. Pompa została wyjeta i nienaznaczona. I prosiłbym o kompletne podanie ustawienia zapłonu według kolejności. Z góry THNX


Post Wysłano: 01 mar 2010, 16:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 gru 2007, 21:50
Posty: 317
GG: 4628636
Lokalizacja: Warszowice

zapłon w jelczu: 1-5-3-6-2-4

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.


Post Wysłano: 01 mar 2010, 17:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 mar 2010, 16:09
Posty: 3
GG: 0

Ale mi chodzi o to jak go ustawić , kolejności to jest pestka.


Post Wysłano: 01 mar 2010, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 gru 2007, 21:50
Posty: 317
GG: 4628636
Lokalizacja: Warszowice

1.przykręc pompę (ale tak żebyś mógł swobodnie nią przekręcic),
2.odpal silnik,
3.jak już silnik bedzie równo "pykał" przykręc pompe jak należy

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.


Post Wysłano: 01 mar 2010, 19:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 mar 2010, 16:09
Posty: 3
GG: 0

Wyjąłem pompę wtryskowa i zapomniałem zrobić znaki . Po zamontowaniu kręcę i kręcę ale silnik się nie uruchamia. No i teraz jak ustawić od zera zapłon?


Post Wysłano: 03 mar 2010, 20:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Na obudowie sprzęgła od dołu po prawej stronie masz dwa otwory (około 6 mm. ),przy jednym powinno być wybite GMP (górny martwy punkt ) przy drugim WTR lub ZAP. Musisz dopasować pręt który będzie wchodził w ten otwór swobodnie ale bez luzu.Wkładasz pręt w drugi otwór i wciskając go i jednocześnie obracasz wałem silnika, jak pręt wpadnie w otwór w kole zamachowym powinien być początek wtrysku na pierwszym cylindrze. Jeśli masz odpowietrzony układ odkręć rurkę od pierwszego cylindra na pompie i kolo napędowe pompy od sprzęgiełka (dwie śruby 8).Obracaj kołem pompy do momentu kiedy paliwo w króćcu się poruszy dobrze jest użyć cienkiej przeźroczystej rurki wciśniętej w króciec,koniecznie dodaj cały gaz i obróć kołem kilka razy przed całą operacją, pompą i wałem kręć w normalnym kierunku.Jak znajdziesz ten moment (początek wtrysku) skręcasz napęd pompy , wyjmujesz koniecznie pręt i powinno być dobrze.Jeśli nie to ustawiasz jeszcze raz wał rozłączasz napęd pompy obracasz wałem 1 obrót przy zatrzymanej pompie i ustawiasz początek wtrysku od nowa. Wał obraca się dwa razy na jeden obrót pompy.Gdyby oznaczenia otworów na sprzęgle były nieczytelne użyj dwóch prętów jednocześnie ten który wpadnie pierwszy oznacza WTR , zaraz po nim powinien wpaść drugi GMP.W razie problemu dzwoń 602690904


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: