wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=25929
Strona 1 z 1

Autor:  greg.g [ 22 maja 2010, 12:24 ]
Tytuł:  Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

Witam wszystkich! Interesuje mnie jaka jest wartość ciśnienia powietrza w układzie hamulcowym/poduszek w ciężarówkach firmy Scania. Pytam ponieważ mogę kupić kompresor marki KNORR - DAHL dwutłokowy, i chcę go wykorzystać do sprężarki powietrza.
Pozdrawiam

Autor:  PIRS-BT [ 22 maja 2010, 12:58 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

9,3bar-a

Autor:  greg.g [ 22 maja 2010, 15:36 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

Dziękuje serdecznie za szybką i konkretną odpowiedź!

Nie odchodząc od tematu; czy jest jakaś maksymalna prędkość obrotowa określona dla takiej sprężarki? Poniżej jej zdjęcie, w celu poprawnej identyfikacji:
Obrazek

Autor:  PIRS-BT [ 22 maja 2010, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

znajdz jakis numer to ci powiem a tutaj masz jakas spcyfikacje takiej sprezarki

ale tam sa podane obroty silnika, wiadomo ze o przechodzi przez przekladnie(duze kolo zamachowe na maly tryb sprezaki)

Obrazek

z walka sprezarki napedzana w scanii tez jest zasilająca pompka paliwowa, wiec moze oborty pompy skad wziąć?

Autor:  MAN [ 22 maja 2010, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

Cytuj:
z walka sprezarki napedzana w scanii tez jest zasilająca pompka paliwowa, wiec moze oborty pompy skad wziąć?
Na dwa obroty silnika przypada jeden obrót pompy wtryskowej

Autor:  PIRS-BT [ 22 maja 2010, 22:10 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

Cytuj:
Na dwa obroty silnika przypada jeden obrót pompy wtryskowej
no właśnie wtryskowej, a wtryskowe nie jest połączona chyba ze sprężarką, niewiem dokładnie w silniku PDE jest pompa zasilająca, której przełożenie myślę, że jest większe niż 2:1

Autor:  RoBeRtO [ 27 maja 2010, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

O cisnienie wytwarzane przez sprezarke nie musisz sie kolego martwic ...
Jestem tylko ciekaw jak zamierzasz smarowac i chlodzic ta sprezarke :wink:
Ja mam zrobiony kompresor na sprezarce Stara i tez daje rade ...

Autor:  PIRS-BT [ 28 maja 2010, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

Cytuj:
Jestem tylko ciekaw jak zamierzasz smarowac i chlodzic ta sprezarke
co do chłodzenia to chyba nie będzie miał takiej tragedii, zbuduje jakiś wentylator:P

Gorzej z smarowaniem bo przecież ona jest smarowana olejem z silnika.

Autor:  greg.g [ 28 maja 2010, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

Zrobie tak jak mam w innym kompresorze, tj olej jest zamkniety, i tylko do korbowodów doczepione sa blaszki zabierające go z "miski olejowej" a w wale zrobione sa odpowiednie kanaliki.

Autor:  RoBeRtO [ 02 cze 2010, 22:21 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

Chlodzenie sprezarki wentylatorem jest dobre jezeli sprezarka w rzeczywistosci jest chlodzona powietrzem, a nie ciecza.
Smarowanie o ktorym piszesz napewno skroci zywotnosc tego kompresora.

Autor:  PIRS-BT [ 03 cze 2010, 9:25 ]
Tytuł:  Re: Zapytanie o orientacyjne ćiśnienie w układzie hamulcowym.

a ta sprężarka ma podłączenie do układu chłodzenia silnika?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/