Rejestracja:26 maja 2010, 23:08 Posty: 9
GG: 0
Samochód: Renault Premium
Witam, podczas jazdy wskaźnik ciśnienia powietrza zaczął mi pokazywać około 14atm podczas gdy standardowo było między 10 a 12. Może ktoś wie co jest tego przyczyną i jak usunąć ten problem ?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Witam, podczas jazdy wskaźnik ciśnienia powietrza zaczął mi pokazywać około 14atm podczas gdy standardowo było między 10 a 12. Może ktoś wie co jest tego przyczyną i jak usunąć ten problem ?
Sprawdź osuszacz, coś się w nim zacieło i spuszcza powietrze przy wyższym cienieniu lub zawór bezpieczeństwa spuszcza powietrza zamiast osuszacza
Rejestracja:26 maja 2010, 23:08 Posty: 9
GG: 0
Samochód: Renault Premium
Podłączyłem manometr pod jedną z butli i maks. ciśnienie jakie mi pokazało to 11atm. Zegar w aucie wskazuje raz 12 po sekundzie 15 a po chwili 14. Wychodzi na to, że coś się dzieje z wskaźnikiem.
jaka premiumka ?.. to może być instalacja lub masa kabiny lub do naprawy same zegary lub wreszcie sam czujnik który jest na zaworze czteroobwodowym obok osuszacza...
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Podłączyłem manometr pod jedną z butli i maks. ciśnienie jakie mi pokazało to 11atm. Zegar w aucie wskazuje raz 12 po sekundzie 15 a po chwili 14. Wychodzi na to, że coś się dzieje z wskaźnikiem.
CZESC,MOIM ZDANIEM TO CZUJNIK LUB MASA TO CZESTE OBJAWY W RENÓWKACH MUSZA ZAWSZE MIEC DOBRA MASE BO WYDZIWIAJA WYSTARCZY ZE ZASNIEDZIEJE CI WTYCZKA NA KABLACH I POKAZUJE DZIWNE RZECZY
Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
moim zdaniem to uszkodzony czujnik ciśnienia. W renówkach jest to normalny czujnik zbudowany na zasadzie suwaka poruszającego się po bieżni. Choć słuszna uwaga - że może to być masa. Zgadza się, że to częsty przypadek, lecz w tym przypadku bym to wykluczył. Wariowały by wszystkie czujniki - a szczególnie czujnik temperatury płynu chłodzącego. Po za tym można łatwo zaobserwować tą usterką np. podnosząc szybę elektryczną do góry lub na dół. Przy problemie z masą wskaźniki "pływają". No chyba że na samym czujniku jest uwalone masowanie lub najpopularniejszy tlenek żelaza ( czytaj rdza ).
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę