Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 cze 2010, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2010, 22:43
Posty: 2

Witam mam problem ze scanią 114 380.Spala mi 40l na 100km,moim zdaniem jest to za dużo jeżdżę sam,byłem na serwisie w Krakowie miała robione pompowtryski. Lubi puścić czarny dymek.
Mam pytanie czy to nie będzie wina komputera?? proszę o pomoc i szybką odpowiedz.


Post Wysłano: 24 cze 2010, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

trzeba sprqawdzic wartosc z czujnika doladaowania - temperature i cisnienie. Nie zawadzi sprawdzic intercoolera - szczelnosc no i wydajnosci turbosprezarki pod obciazeniem. Ponadto nalezy sprawdzic cisnienie na ukladzie paliwowym.
Komputer moze byc winien, jezeli masz z dziesieciu aut zrobione jedeno i sterownik nie jest od tego silnika.


Post Wysłano: 25 cze 2010, 19:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

wiele razy już pisałem w innych podobnych tematach ale powtórzę jeszcze raz: zrób regulację silnika zaworów i pompowtyskiwaczy


Post Wysłano: 25 cze 2010, 23:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

czytaj wyzej ... Jak mu regenerowali pompowtryskiwacze to chyba musieli je demontowac i montowac oraz regulowac na dzwigienkach.

Jest jeszcze jedna mozliwosc: zregenerowali pompowtryskiwacze tzn nowe koncowki + ustwienie fabrycznych cisnien otwarcia, a wyjechane sa juz sekcje tloczace i samochod i tak nie jedzie. Jak nie jedzie to pali sporo. Jak sie robi ten test rozpedzania silnika na poszczegolnych pompowtryskiwaczach to wtedy widac jakie sa osiagi - jak sie szybko i ochoczo wkreca na obroty to jest OK, a jak sie muli to cala robote mozna o kant dupy roztluc. Poza tym slychac jak silnik pracuje na wolnych obrotach - jak slychac ten mocny stuk - charakterystyczny dla tego ukladu wtryskowego to jest dobrze, a jak dzwiek jest "mdly" to jest kicha. Trzeba niestety sie troszeczke tych silnikow juz nasluchac aby wyczuc istote.

Ile silnik ma najechane ?


Post Wysłano: 27 cze 2010, 16:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

już widziałem jak nie jeden serwis wyciągał, regenerował pompowtryski i z powrotem zakładał bez regulacji. nawet autoryzowany, a potem tłumaczyli że wszystko było OK. A jak się dowiedziałem później to człowiek który robi taką regulację na serwisie był na urlopie. PARANOJA !!! i dziwić się !!! PSEUDOSERWISY i tyle!!!


Post Wysłano: 27 cze 2010, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2010, 22:43
Posty: 2

Samochód ma przejachane 600.000km.Był kupiony w Francji i nie jest jest z 10 składany :D .


Post Wysłano: 28 cze 2010, 11:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Kolega RoRe ma rację rzadko kiedy wymiana końcówek poprawia pompowtryski wręcz je osłabia. Należy też zregenerować sterowanie pompowtrysku co jest rzeczą najtrudniejszą ,i tylko niektóre wyspecjalizowane serwisy boscha potrafią to porządnie zrobić.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: