Strona 1 z 13 [ Posty: 258 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 513 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 sie 2010, 15:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

Postanowiłem założyć ten temat, gdyż w innych tematach było sporo postów dotyczących pytań na KW ze strony kierowca.pl. Podawajcie więc które odpowiedzi są błedne i jaka powinna być prawidłowa odpowiedź.
Z tego co wiem błedna odpowiedź jest w pytaniu dotyczącym liczby gaśnic w autobusie powyżej 6m. Na kierowca.pl jest, że niby minimum trzy, a powinni być dwie.
Pozdrawiam.

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 26 sie 2010, 22:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 maja 2008, 11:46
Posty: 489
GG: 8812652
Samochód: Czerwony
Lokalizacja: Śląsk/Zagłębie

Jest gdzieś pytanie, czy wolno holować autobus z pasażerami. I prawidłowa to że nie wolno. Kiedyś podobno był faktycznie nawet taki zapis w kodeksie drogowym, ale obecnie już go nie ma - żaden przepis nie zabrania holowania z pasażerami.

Ale którą odpowiedź wybrać? Właściwą według obowiązującego prawa czy tę, która w dostępnych w internecie testach jest zaznaczona jako poprawna?

To jest właśnie najgorsze przy KW, że brak oficjalnych pytań i odpowiedzi. I nigdy nie można być pewnym.

_________________
B, C, D. Instruktor kat. B.
http://www.kwalifikacja-wstepna.pl - wszystko o kwalifikacji wstępnej
http://www.szkolenia-okresowe.pl - wszystko o szkoleniach okresowych
http://www.walpdrive.pl - mój blog o zdobywaniu zawodowych kategorii


Post Wysłano: 28 sie 2010, 15:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

I co panowie macie jakieś pytania, w których bankowo wiecie, że jest błąd?

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 28 sie 2010, 15:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lut 2010, 14:48
Posty: 79
GG: 0
Lokalizacja: Wałbrzych

Jakie jest dopuszczalne odchylenie osi pojazdu względem kierunku początkowego podczas hamowania od prędkości 30 km/h do zatrzymania.
Prawidłową odpowiedzią jest 0,5m a podana jest 0,6m.

_________________

PJ. B, B+E, C, C+E, D, D+E, KW



Post Wysłano: 28 sie 2010, 20:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2009, 20:24
Posty: 14
GG: 0

najlepiej przejrzeć testy ze stron kierowca pl lub
www.baza-wiedzy.edu.pl
powiem szczerze,że zalogowałem sie na bazie wiedzy gdzie byly pytania o których wykładowca wogóle nie wspomniał .
miałem nadzieje , że bede obryty ,ale na egzaminie dostałem taki test ,że myślałem o oblewce,jednak sie udało i zdałem (wszyscy z mojej grupy zdali) :lol:


Post Wysłano: 29 sie 2010, 13:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

16. W jakim okresie kierowca w załodze pojedynczej musi odebrać dzienny okres odpoczynku?
w każdym 36 godzinnym okresie po upływie poprzedniego dziennego okresu odpoczynku lub tygodniowego okresu odpoczynku
w każdym 30 godzinnym okresie po upływie poprzedniego dziennego okresu odpoczynku lub tygodniowego okresu odpoczynku
w każdym 24 godzinnym okresie po upływie poprzedniego dziennego okresu odpoczynku lub tygodniowego okresu odpoczynku.
Na kierowca,pl prawidlowa jest ze w 30 godzinnym okresie, a na baza wiedzy.eu ze w 24 godzinnym. I ktora faktycznie jest prawidlowa?

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 29 sie 2010, 14:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2010, 23:43
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań

No wiadomo, że w 24-godzinnym okresie.

_________________
CE


Post Wysłano: 29 sie 2010, 14:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

Jaka jest siła nacisku na pedał hamulca dla uzyskania tej samej siły hamowania na kołach?
większa przy działającym układzie wspomagania
większa przy wyłączonym układzie wspomagania
taka sama, niezależnie od tego, czy układ wspomagania działa czy jest wyłączony
I kolejne pytanie, w którym w obu portalach są różne odpowiedzi.

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 29 sie 2010, 14:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

Kolego Krzysztofie wracajac do poprzedniego pytania w podwojnej obsadzie bedzie to 30 godzinny okres?

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 29 sie 2010, 14:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2010, 23:43
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Kolego Krzysztofie wracajac do poprzedniego pytania w podwojnej obsadzie bedzie to 30 godzinny okres?

Dokładnie tak jak mówisz.

_________________
CE


Post Wysłano: 29 sie 2010, 15:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:27
Posty: 493
Samochód: Iveco Stralis AT440S43 T/P
Lokalizacja: okolice Korycina, podlaskie, PL

Cytuj:
Jaka jest siła nacisku na pedał hamulca dla uzyskania tej samej siły hamowania na kołach?
większa przy działającym układzie wspomagania
większa przy wyłączonym układzie wspomagania
taka sama, niezależnie od tego, czy układ wspomagania działa czy jest wyłączony
I kolejne pytanie, w którym w obu portalach są różne odpowiedzi.
Można to wziąć na tzw. "chłopski rozum".

Po co został zastosowany układ wspomagania w układzie hamulcowym? Ano po to, żeby umilić kierowcy życie. Po to, żeby kierowca nie musiał desperacko zapierać się w pedał, by (za pomocą układu mechanicznego/hydraulicznego/pneumatycznego) docisnąć klocki/szczęki do tarcz/bębnów hamulcowych.
Skoro więc przy działającym wspomaganiu wystarczy lekko nacisnąć pedał hamulca, by zahamować, siłą rzeczy, gdy nie mamy wspomagania, pedał ten należy nacisnąć wiele razy mocniej, czyli przyłożyć do niego większą siłę. I to jest jedyna, prawidłowa odpowiedź.
To samo dotyczy wspomagania kierownicy, sprzęgła itd.

_________________
Janusz Kastyk
Ahoj, przygodo! :) Przygodo... ahoj?
Wiozę się pomału...
http://truckmapa.wagaciezka.com - mapa dla ciężarówek


Post Wysłano: 29 sie 2010, 15:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Cytuj:
Jaka jest siła nacisku na pedał hamulca dla uzyskania tej samej siły hamowania na kołach?
większa przy działającym układzie wspomagania
większa przy wyłączonym układzie wspomagania
taka sama, niezależnie od tego, czy układ wspomagania działa czy jest wyłączony
I kolejne pytanie, w którym w obu portalach są różne odpowiedzi.
Można to wziąć na tzw. "chłopski rozum".

Po co został zastosowany układ wspomagania w układzie hamulcowym? Ano po to, żeby umilić kierowcy życie. Po to, żeby kierowca nie musiał desperacko zapierać się w pedał, by (za pomocą układu mechanicznego/hydraulicznego/pneumatycznego) docisnąć klocki/szczęki do tarcz/bębnów hamulcowych.
Skoro więc przy działającym wspomaganiu wystarczy lekko nacisnąć pedał hamulca, by zahamować, siłą rzeczy, gdy nie mamy wspomagania, pedał ten należy nacisnąć wiele razy mocniej, czyli przyłożyć do niego większą siłę. I to jest jedyna, prawidłowa odpowiedź.
To samo dotyczy wspomagania kierownicy, sprzęgła itd.
wystarczy przypomnieć sobie jakie jest ciśnienie w układnie pneumatycznym.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 30 sie 2010, 18:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

No to kolejne pytanie. Co myślicie o tym bo podobnie jak wczesniej w obu portalach jest roznie:
Czy gwałtowne hamowanie ma wpływ na bezpieczeństwo?
tak, ponieważ powoduje zwiększenie zagrożenia
tak, ponieważ powoduje zmniejszenie zagrożeń
nie ma żadnego wpływu

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 30 sie 2010, 18:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

To chyba jasne, że powoduje zwiększenie zagrożenia?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 31 sie 2010, 13:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

No niby tak, ale na bazawieszy gdzie sa prawdopodobnie dobre odpowiedzi mowi ze zmniejsza, a na kierowca.pl gdzie jest sporo bledow mowi ze zwieksza. Na chlopski rozum to jasne ze zwieksza ale moze wedlug nich roznie moze byc...

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 05 wrz 2010, 16:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

15. Jaka jest ciężkość wypadków drogowych z udziałem samochodów ciężarowych w Polsce?
taka sama jak dla samochodów osobowych
niższa niż dla ogółu wypadków
wyższa niż dla ogółu wypadków

Co sądzicie o tym? Według mnie niższa, a na bazawiedzy jest ze wyzsza...

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 06 wrz 2010, 0:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2010, 14:56
Posty: 146
GG: 0

Według mnie odpowiedzieć że ciężkość wypadków drogowych jest wyższa jest poprawna, na chłopski rozum wypadek z ciężarówką to zawsze niezły bałagan...


Post Wysłano: 06 wrz 2010, 10:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

Ale wypadki z udziałem ciężarówek to tylko 16%. No nie wiem może masz racje...

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 06 wrz 2010, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sty 2010, 14:55
Posty: 102
GG: 7539165
Samochód: Leon MK1 TDi
Lokalizacja: Świecie

Cytuj:
Ale wypadki z udziałem ciężarówek to tylko 16%. No nie wiem może masz racje...
30% wg poprawnych odpowiedzi w testach na KW
wg www.baza-wiedzy.edu.pl

_________________
puszki again... CHOMIKOLOT KT38...

Pozdrawiam Karol CSW


Post Wysłano: 06 wrz 2010, 23:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2010, 14:56
Posty: 146
GG: 0

W tym pytaniu nie chodzi chyba o ilość wypadków, tylko o ciężkość jako skutek wypadku, a wiadomo, że gdy w ciężarówkę coś uderza lub odwrotnie skutki są poważne.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 13 [ Posty: 258 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 513 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: