Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lis 2010, 19:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2010, 19:39
Posty: 11
GG: 0
Samochód: man tga

Koledzy padł mi silnik w autosanie H9-21, nie miał sił po górę a jak wyjechałem głośne stuki metaliczne i zgasł. Silnik zablokowany i trzeba było scholować. Od czego zaczynąć? Rozkręcać go od dołu czy od klawiatury?
Może ktoś pomoże


Post Wysłano: 12 lis 2010, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Ja bym od dołu rozkręcał, zobaczysz jakie są panewki i gdzie chwyciło, na wale czy na tłokach. Oleju nie było czy co?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 13 lis 2010, 9:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

ale od dołu kolego to nic ci to nie da bo i tak musisz tłoki zweryfikowac. kręć bez zastaanowienia głowe kolego bo i tak cie to nie ominie. pozdrawiam

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 13 lis 2010, 9:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

W sumie i tak musisz cały silnik rozebrać, ale od dołu najpierw zobaczysz co się stało.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 15 lis 2010, 14:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2010, 19:39
Posty: 11
GG: 0
Samochód: man tga

Koledzy to było tak że na zimnym silniku mi się tłuk na górze, 3 miechy wcześniej majster wymienił mi panewki ale nie dał gwaracji ile to pojezdzi. I tak jezdzilem przez te ostatnie miesiace az wkoncu pod gore nie miał sily a nastepnie zatluk się pare razy i zgasł. Na kołach go nie zablokowało. CO myslicie ze na wale korbowym go zatrzymało? Wogole nie chce zakrecic:( i mysle od czego by tu zacząć:/
Pozdrawiam


Post Wysłano: 15 lis 2010, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2010, 19:39
Posty: 11
GG: 0
Samochód: man tga

I jeszcze jedno panowie jak mi padl silnik to olej mi poszedl odmą z 2 setki.
Co radzice?


Post Wysłano: 15 lis 2010, 17:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Juz miales napisane ... sciagaj miske i zerknij od spodu.
Zadnego magika/wizjonera lepiejnie sluchac tylko sprawdzic samemu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: