Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 gru 2010, 19:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Kolego benzyny można dolać max 5% czyli kierowca przesadził i to zdrowo nie wspomnę o denaturacie którego w ogóle nie należy używać .Radzę spuścić to co pozostało w zbiorniku i wlać napęd i wtedy spróbować.Na mieszance którą zrobiłeś normalnie może chodzić jelcz lub kamaz.Jeśli na normalnym ON nie będzie dobrze to niestety pompa i wtryskiwacze do sprawdzenia.


Post Wysłano: 20 gru 2010, 13:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

No to wtryski na stół, jak już kolega powiedział. A powiedz jak tam stan oleju?? nie przybywa przypadkiem??

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 21 gru 2010, 12:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Zanim następnym razem coś napiszesz zastanów się piszesz tu z prośbą o pomoc a na rady masz dość dziwne odpowiedzi.. Co to ma być?? "zadzwoń do mojego kierowcy on powie Ci co masz dać na stół" Przydało by się trochę szacunku dla tych którzy chcieli Ci pomóc.

Dam Ci radę adekwatną do Twoich odpowiedzi, weź ubezpiecz to żelazo i wrzuć zapałkę do baku.


Dziękuję to tyle w tym temacie.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 21 gru 2010, 14:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Jakby wtryski przelewaly to malo prawdopodobne ,ze wszystkie na raz i z taka sama intensywnoscia ,jak regulator pompy bylby walniety i zacialby sie na najwiekszej dawce ... w obydwu przypadkach widoczne byloby kopcenie z rury i bledy w sterowniku.
Skoro tego nie ma to komputer po czesci swiadomie moze ustalac zwiekszona dawke paliwa.
Proponuje sprawdzic temperature silnika ,jak czujnik zaniza temp ,silnik bedzie caly czas na rozgrzewaniu,"ssaniu" i bedzie ciagnal duzo wiecej paliwa.
( sprawdz czy masz dobrze zabezpieczony korek w zbiorniku, moze ktos jeszcze sie do niego podlacza na postoju ;) )


Post Wysłano: 21 gru 2010, 15:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2009, 13:17
Posty: 587
Samochód: VW Passat b5
Lokalizacja: KMY

Skoro Twój kierowca udziela Ci takich genialnych rad to ja proponuję zacząć od niego - zapewne będzie to przyczyna prze(Y)pału ;)

_________________
Mówią na mnie niepoprawny,za arcyzabawny
Nie mam czasu na bycie sławnym.....


Czemu mamy nierówne szanse, kiedy mamy wspólny cel?

______________


Post Wysłano: 21 gru 2010, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Oho, chyba ktos trafil w sedno.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 gru 2010, 22:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

ewidentnie widac ze ktos tu gra w chu%a :!:

Albo zalozyciel tematu zarty sobie robi, albo nie umie wyliczyc sredniej spalania, albo kierowca chce zarobic na swieta, albo jest gdzies wyciek na glebe.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: